کد خبر : 213327
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 9:08
-

بازگشت فرشته کریمی به تیم ملی

بازگشت فرشته کریمی به تیم ملی

قرار است ستاره فوتسال زنان ایران در روزهای آینده رسماً به جمع ملی‌پوشان برای حضور در تورنمنت کافا ۲۰۲۲ اضافه شود و همراه تیم ملی در این رقابت‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، زمانی‌که فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان معرفی شد و سپس او از فهرستی ۲۰ نفره برای حضور در نخستین اردوی ملی بعد از تعطیلی ۲ ساله رونمایی کرد، چند ابهام در فهرست سلیمانی باعث جنجال در رسانه‌ها شد؛ عبور از نام چهره‌هایی چون فرشته کریمی، نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی و فهیمه زارعی.

در این بین غیبت فرشته کریمی بیش از سایرین به چشم آمد؛ بهترین فوتسالیست زن آسیا که این روزها در لیگ کویت در حال درخشش است، نامش در جمع نفرات دعوت‌شده به اردوی ملی نبود و این اتفاق خبرساز شد.

اما حالا با تایید سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، فدراسیون فوتبال مکاتبات خود را با مدیران اتحادیه فوتبال کویت آغاز کرده و از آن‌ها درخواست داشته تا فرشته کریمی را در ایام رقابت‌های کافا ۲۰۲۲ در اختیار تیم ملی فوتسال زنان ایران قرار دهند.

 

کریمی در آن برهه باید برای تیم سلوی الصباح به میدان برود و در صورت موافقت باشگاه کویتی و مدیران فوتبالی این کشور، ستاره ایرانی می‌تواند برای حضور در کافا ۲۰۲۲ به تاجیکستان سفر کند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد برای ستاره ایرانی رخ خواهد داد.

با این‌حال باید دید که آیا پیش از شروع کافا، فرشته کریمی به تهران سفر می‌کند و همراه کاروان تیم ملی عازم دوشنبه تاجیکستان می‌شود یا مستقیماً از کویت به دوشنبه سفر خواهد داشت.

گفتنی است که از ۱۹ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۸ دی‌ماه تا ۸ بهمن ماه) به میزبانی دوشنبه تاجیکستان و با حضور تیم‌های ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تورنمنت کافا ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.