کد خبر : 213469
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 12:01
-

تعویض در راه است؛ شمسایی به جای ناظم الشریعه!

تعویض در راه است؛ شمسایی به جای ناظم الشریعه!

به نظر می رسد نمایش خوب تیم ملی فوتسال ایران در بازی دوستانه در برابر ایتالیا که منجر به یک برد و یک شکست خفیف شد اعضای هیات رییسه را برای ادامه حضور ناظم الشریعه در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران قانع نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می شود و یکی از موارد مورد بحث در این نشست انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتسال خواهد بود. 

 

  به نظر می رسد نمایش خوب تیم ملی فوتسال ایران در بازی دوستانه در برابر ایتالیا که منجر به یک برد و یک شکست خفیف شد اعضای هیات رییسه را برای ادامه حضور ناظم الشریعه در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران قانع نکرده است. آنها هم چنان از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال در لیتوانی ناراضی به نظر می رسند. به خصوص که تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات با شکست مقابل قزاقستان شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان را از دست داد. 

 

در بین اعضای هیات رییسه کسی که به بیشتر از همه دوست دارد هدایت تیم ملی فوتسال را به وحید شمسایی بدهد عزیزی خادم رییسس فدراسیون فوتبال است. او در این راستا جلسه ای با وحید شمسایی داشت که چهره برتر فوتسال کشور این نشست را تایید کرد اما در مورد محتوای آن حرفی نزد. عزیزی خادم پیش تر هم نشان داد دوست دارد هدایت تیم های ملی را به چهره های نامی بدهد. او خود مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران معرفی کرد و این بار هم در تلاش است اعضای هیات رییسه را مجاب به انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم فوتسال ایران کند. 

 

این در حالی است که اصولی سرپرست کمیته فوتسال پیش تر گفته بود ما تا پایان سال با ناظم الشریعه قرارداد داریم و به قرارداد خود پایبند خواهیم بود. اما نظر فدراسیون فوتبال بر این است که تیم ملی فوتسال فروردین ماه بازی های مقدماتی جام ملت ها را پیش رو خواهد داشت و اگر قرار به تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتسال است بهتر است در این برهه از زمان انجام شود تا سرمربی جدید زمان کافی برای آماده سازی تیم در اختیار داشته باشد. در غیر اینصورت فدراسیون فوتبال باید قرارداد ناظم الشریعه را تمدید کند چون مسابقات آسیایی در سال آتی برگزار می شود در صورتی که قرارداد با این مربی تا پایان سال جاری است. البته فدراسیون فوتبال در صورت انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید می بایست حقوق ماهانه ناظم الشریعه را تا پایان سال پرداخت کند که این موضوع خیلی برای فدراسیون فوتبال بغرنج بشمار نمی رود چون دستمز مربیان ایرانی در تیم های ملی حتی به دستمزد مربیان در فوتبال و فوتسال باشگاهی نمی رسد. 

 

وحید شمسایی که سال های سال عنوان آقای گلی فوتسال جهان را در اختیار داشت سابقه هدایت چندین تیم در لیگ برتر با کسب سه عنوان قهرمانی ایران و یک قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و از هر حیث آماده در اختیار گرفتن سکان هدایت تیم ملی فوتسال ایران است.

منبع:ورزش ۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۴:۱۴

شتر در خواب بیند پنبه دانه

ناشناس چهارشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

با همه احترام به اقای شمسایی :ایشون درتیم ملی ایران موفقیتی بدست نخواهد آورد که ازش توقع میشه : سرمربیگری تیم ملی فاکتورهایی لازم داره که ایشون فاقد اوناست اقای عزیزی خادم چون دنبال اسم واسه تیم ملی هستند اصرار به این تصمیم داره این حرفای منو خوب یادتون بمونه

حسین چهارشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

نمی دونم چرا یاد انتخاب علی دایی برای تیم ملی فوتبال افتادم