کد خبر : 213612
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 12:57
-

بیغم:همه کارشناسان حضور در جام جهانی را حق آقاپور می دانستند/انتظار ما از داوران این است که بهتر قضاوت کنند

بیغم:همه کارشناسان حضور در جام جهانی را حق آقاپور می دانستند/انتظار ما از داوران این است که بهتر قضاوت کنند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: سالار آقاپور یکی از بهترین بازیکنان ایران است و به نظر من حق او در جام جهانی خورده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: سالار آقاپور یکی از بهترین بازیکنان ایران است و به نظر من حق او در جام جهانی خورده شد.

 

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره قرار گرفتن نام مس سونگون در جمع ۱۰ باشگاه برتر جهان اظهار داشت: قرار گرفتن نام مس سونگون در بین ۱۰ تیم برتر جهان نشان دهنده این است که این باشگاه به خوبی اصول را رعایت کرده و به فوتسال اهمیت زیادی می‌دهد. ۸۰ درصد کسانی که باعث شدند مس سونگون نامزد ۱۰ تیم برتر جهان شود، وجود همین افرادی است که اکنون در باشگاه حضور دارند. یعنی ما با این افراد توانستیم برای اولین بار در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. در همان سال‌های اولی که من در مس حضور داشتم خیلی‌ها می‌گفتند که این تیم شخصیت قهرمانی ندارد، اما با تلاش‌هایی که مدیرعامل وقت (محمدرضا کافی) انجام داد موفق شدیم در ایران و آسیا قهرمان شویم.

حق سالار آقاپور در جام جهانی خورده شد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص علیرضا صمیمی و سالار آقاپور ۲ بازیکن این تیم هم که در جمع ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفته اند بیان داشت: صمیمی دروازه بان بسیار بزرگی است. او همیشه به دور از حاشیه تمرین می‌کند و چند سالی می‌شود که نام او در بین ۱۰ دروازه بان برتر جهان قرار دارد. همچنین سالار آقاپور هم یکی از بهترین بازیکنان ایران است. به نظر من حق او در جام جهانی لیتوانی خورده شد و می‌توانست در این رقابت‌ها بازی کند. به گفته همه کارشناسان فوتسال سالار آقاپور باید در جام جهانی بازی می‌کرد، اما ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی حق انتخاب داشته است و ما نمی‌توانیم به او خرده بگیریم که چرا آقاپور را با خود به لیتوانی نبرد.

داور بازی با سن ایچ صاحب تمام فشار‌هایی است که روی تیم ما قرار دارد

بیغم درباره حاشیه‌های لیگ برتر فوتسال و همچنین سطح داوری‌ها نیز گفت: با وجود اینکه امسال تماشاگران در سالن حضور ندراند توقع داشتیم داوران بهتر قضاوت کنند. یک زمانی سالن‌ها مملو از تماشاگر بود و حضور آن‌ها باعث می‌شد روی داور فشار باشد، اما الان که تماشاگران در سالن حضور ندارند انتظار ما از داوران این است که بهتر قضاوت کنند. تنها بازی که من به داوری اعترضا کردم مربوط به بازی با سن ایچ ساوه بود. در آن دیدار داور باعث شد که ما ۲ امتیاز حساس را از دست بدهیم. تمام فشاری که الان بر روی تیم من قرار دارد مسبب آن داور بازی با سن ایچ است. سوال من این است که چرا در چنین بازی حساسی باید از داوران بی تجربه استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.