کد خبر : 213825
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 9:31
-

آخرین وضعیت حضور تماشاگران در سالن های فوتسال

آخرین وضعیت حضور تماشاگران در سالن های فوتسال

سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که این سازمان به صورت جدی پیگیر حضور هواداران در سالن مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال امروز اعلام کرد که این سازمان به صورت جدی پیگیر حضور هواداران در سالن مسابقات است و در حال حاضر زمینه‌های ورود هواداران به سالن‌های فوتسال در حال فراهم شدن است. طبق مصوبه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است ۳۰ درصد از ظرفیت سالن‌های فوتسال به تماشاگران اختصاص یابد.

هواداران از چه زمانی می‌توانند به سالن‌های ورزشی بیایند؟

 هنوز مجوز ورود تماشاگران به سالن مسابقات صادر نشده است. طبق مصوبه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا، ابتدا باید زیر ساخت‌ها فراهم شود. برای ورود هواداران به سالن های فوتسال برخی کارها باید انجام شود. باید گیت‌های ورودی در تمام ورزشگاه ها و سالن‌های ورزشی نصب و تمام تشکیلات سالن ها هم به سیستم وزارت بهداشت متصل شود.

هواداران برای ورود به سالن باید چه مدارکی همراه داشته باشند؟

هر شخصی که می‌خواهد وارد سالن شود، ابتدا باید کارت ملی خود را نشان دهد و بعد از این که مشخص شد ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کرده است،  می‌تواند وارد سالن شود.  این قانون ابتدا قرار است در رشته فوتبال و در ورزشگاه آزادی امتحان شود و در صورت موفقیت آمیز بودن آن، ما نیز در رشته فوتسال این روش را به کار خواهیم گرفت.

چرا در برخی از بازی‌های لیگ برتر شاهد حضور تماشاگران در سالن هستیم؟

برخی از سالن‌ها مانند سالن شهید پورشریفی تبریز ۶ هزار صندلی دارد و وقتی ۱۰۰ تماشاگر در سالن حاضر باشند، حضور آن‌ها اصلا به چشم نمی‌آید. از طرف دیگر تمام این افراد از عوامل تیم‌ها هستند و مردم عادی در سالن حضور ندارند. مردم عادی با خودشان بوق، شیپور و پرچم به سالن می‌آورند. برخی از سالن‌ها مانند بعثت مازندران، کارگران قاسم آباد مشهد و راگای تهران فقط در یک ضلع جایگاه تماشاگر دارند و زمانی که ۱۰۰ نفر در این سالن‌ها حضور داشته باشند، سالن پر به نظر می‌آید؛ بنابراین تفاوت در گنجایش سالن‌ها است. در غیر این صورت هیچ یک از بازی‌ها بیشتر از ۱۰۰ تماشاگر نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.