کد خبر : 213833
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 11:58
-

پایان کار فرشته کریمی در لیگ کویت؟

پایان کار فرشته کریمی در لیگ کویت؟

به نظر می‌رسد شب گذشته فرشته کریمی آخرین مسابقه خود را برای تیم سلوی الصباح در این فصل انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شب گذشته راند دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال زنان کویت با برگزاری دوئل الکویت و سلوی الصباح برگزار شد و الکویتی‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بعد از برتری ۵ گله در بازی رفت، شب گذشته هم توانستند ۴-۰ حریف جویای‌نام خود را شکست بدهند تا بدون نیاز به انجام بازی سوم صعودشان به مرحله فینال مسجل شود.

فرشته کریمی ستاره ایرانی سلوی الصباح شب گذشته برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست در مقابل حریف قدرتمند، گره‌گشایی کند و ضربات او راهی به دروازه حریف نداشت تا بدون گل زده سلوی الصباح با شکست ۹-۰ به مرحله رده بندی برود.

 

نکته مهم آن‌که پس از پایان بازی شب گذشته، فرشته کریمی با همبازیان خود در رختکن خداحافظی کرد تا تلویحاً پایان حضور او در لیگ فوتسال زنان کویت مشخص شود؛ چرا که کریمی باید دوشنبه خود را در اردوی تیم ملی به کادرفنی معرفی کند و قرار است همراه ملی‌پوشان عازم تورنمنت کافا ۲۰۲۲ شود.

با توجه به شرایط پروتکل‌های بهداشتی و شیوع گسترده کرونا در کویت، صدور مجدداً ویزا برای مسافران خارجی به شدت سخت صادر می‌شود و همین مسئله باعث شده تا احتمالاً کریمی نتواند در مرحله رده‌بندی همراه تیمش باشد و این‌گونه دومین فصل حضور او در لیگ فوتسال زنان کویت به پایان رسد.

 

فرشته کریمی با ثبت ۱۹ گل و ۱۱ پاس‌گل یکی از موثرترین بازیکنان این فصل لیگ فوتسال زنان کویت بود و نقش اصلی را در صعود تاریخی سلوی الصباح به جمع ۴ تیم برتر ایفا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.