کد خبر : 214121
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 8:30
-

در صورت نهایی شدن پیشنها اندونزی از بوتا جدا می شوم

فلاح:شمسایی از مفاخر فوتسال ایران و جهان است/ مطمئن هستم که تیم ملی با حضور او نتایج خوبی خواهد گرفت

فلاح:شمسایی از مفاخر فوتسال ایران و جهان است/ مطمئن هستم که تیم ملی با حضور او نتایج خوبی خواهد گرفت

سرمربی سابق تیم فوتسال واموس اندونزی در خصوص آخرین وضعیت خود بعد از قرار گرفتن در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتسال اندونزی و انتخاب سرمربی جدید تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  رضا فلاح سرمربی سابق تیم فوتسال واموس اندونزی در خصوص آخرین وضعیت خود بعد از قرار گرفتن در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتسال اندونزی صحبت‌هایی انجام داد.

در خصوص آخرین وضعیت پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتسال اندونزی توضیح می‌دهید؟

چندی پیش یکی از سایت‌های خبری اندونزی مطلبی زد که ۴ گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال اندونزی معرفی شده اند که بیشتر از ۴ نفر بوده و نزدیک به ۱۰ نفر می‌شوند که با آن صحبت شده است. مسئولان فدراسیون فوتبال اندونزی رزومه هر ۱۰ نفر را گرفته اند و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. من ۳ سال در اندونزی حضور داشتم و هر ۳ سال موفق شدم به همراه واموس در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اندونزی قهرمان شوم. همچنین در سال ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان آسیا با واموس رتبه یازدهم را کسب کردم و در سال ۲۰۱۸ نهم آسیا و ۲۰۱۹ هم توانستیم در رده ششم آسیا قرار بگیریم. به هر حال بحث ملی با باشگاهی کاملا متفاوت است و سلیقه در آن دخیل است.

رضا فلاح اوایل فصل با تیم دسته اولی بوتا پارس البرز وارد مذاکره شد و بعد از توافق با مسئولان این باشگاه تصمیم گرفت سرمربیگری این تیم را بر عهده بگیرد و با این تیم در مسابقات لیگ دسته اول حضور دارد.

اگر قرار باشد به اندونزی بروید وضعیتتان با بوتا پارس به کجا کشیده می‌شود؟

من مربی بوتا پارس هستم و تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارم. اصلا حرفه‌ای نیست که بخواهم تمرکز خودم را در جای دیگری بگذارم. من می‌خواهم در کمال اخلاق مداری کار‌ها را جلو ببرم. حتی وقتی با مدیرعامل بوتا پارس صحبت کردم او به من اجازه داد در صورت نهایی شدن با تیم ملی فوتسال اندونزی یا هر کشور دیگری از این تیم جدا شوم. فعلا تا امروز هیچ خبری نیست و من تا آخرین لحظه با ۱۰۰ درصد توان در اختیار بوتا پارس هستم. اگر روزی گزینه اندونزی قطعی شد در آن صورت باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم که نه بوتا پارس ضرر کند و نه آینده شغلی من به خطر بیفتد.

 

چه نظری درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دارید؟

شمسایی از مفاخر فوتسال ایران و جهان است. من مطمئن هستم که تیم ملی با حضور شمسایی نتایج خوبی خواهد گرفت. همچنین امیدوارم شمسایی بتواند سطح فنی فوتسال ایران را از اینی که در آن قرار دارد بالاتر برده و از لحاظ سطح فنی بتوانیم با تیم‌های قدرتمند جهان برابری کنیم. من در تیم بوتا پارس تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا بازیکنان به تیم ملی راه پیدا کنند. به هر حال تیم ملی فوتسال ایران از لحاظ پتانسیل در سطخ فوق العاده‌ای قرار دارد و امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی بتواند سطح فنی فوتسال ایران را با تیم‌های قدرتمند جهان کم کرده و ایران را به جایگاه اصلی خود در جهان برساند.

 

گفتگو از سعید پروا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.