کد خبر : 214985
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 14:50
-

روند رو به بهبود امانی

روند رو به بهبود امانی

سرپرست تیم فوتسال فولاد زرند گفت: خدا را شکر وضعیت رضا امانی رو به بهبودی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرپرست تیم فوتسال فولاد زرند گفت: خدا را شکر وضعیت رضا امانی رو به بهبودی قرار دارد و روند درمانی او توسط رحمانی پزشک تیم در حال پیگیری است.

رضا امانی بازیکن تیم فوتسال فولاد زرند ایران که در جریان هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر برابر مجتمع فردوس قم به میدان رفت، بعد از این دیدار به دلایلی در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و از آنجا به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد. به گفته پزشکان بیمارستان حال عمومی رضا امانی رو به بهبودی قرار دارد و وضعیت او حالت عادی پیدا کرده است. جواد محمدی سرپرست تیم فوتسال فولاد زرند درباره آخرین وضعیت رضا امانی بعد از مبتلا شدن به ویروس کرونا صحبت‌هایی انجام داد.

جواد محمدی سرپرست تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان گفت: به دلیل اینکه ما درگیر رقابت‌های لیگ برتر هستیم چندان اطلاع خاصی از وضعیت رضا امانی ندارم. رحمانی پزشک تیم در جریان کامل وضعیت او قرار دارد. با صحبت‌هایی که با پرشک تیم انجام دادم خدا را شکر وضعیت رضا امانی رو به بهودی قرار دارد و روند درمانی او توسط پزشک تیم در حال انجام است. آن بیمارستانی که رضا امانی در آنجا بستری است زیر نظر رحمانی بوده و هیچ اطلاعات خاصی نداریم. حتی آن‌ها به ما اجازه نمی‌دهند که اطلاعاتی از وضعیت او به بیرون اعلام کنیم.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر روز جمعه پانزدهم بهمن باید به مصاف شهروند ساری برود. فولادی‌ها تا قبل از این مسابقه با ۲۲ امتیاز در رده نهم قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.