کد خبر : 215024
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 13:04
-

مس- کراپ؛ حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر

مس- کراپ؛ حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و بدون شک دیدار تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند به دلیل جایگاه جدولی دو تیم، حساس‌ترین بازی هفته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و بدون شک دیدار تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند به دلیل جایگاه جدولی دو تیم، حساس‌ترین بازی هفته خواهد بود.در هفته بیست و یکم چند دیدار حساس بین مدعیان قهرمانی برگزار می شود و دیدار مس سونگون با کراپ الوند حساس ترین این بازی هاست و تقابل سن ایچ با مقاومت نیز تقریبا شرایط مشابهی دارد و نتایج این دو بازی رده بندی جدولی را در پایان این هفته تغییر خواهد داد.

در روی کاغذ، گیتی پسند اصفهان که با ۴۹ امتیاز در صدر جدول جای گرفته دیداری راحت و آسان با تیم حفاری که در انتهای جدول قرار گرفته، دارد و با برتری در این دیدار می تواند جایگاه جدولی خود را تثبیت کند در غیر این صورت دیگر تیم های تعقیب کننده فاصله اندک خود با این تیم را به حداقل می رسانند.

مس سونگون بر خلاف گیتی پسند، دیداری حساس در این هفته دارد و برای اینکه جایگاه دومی خود را بازپس گیرد به مصاف تیم رده دومی جدول یعنی کراپ الوند می رود و اگر بتواند در این بازی خانگی که روز جمعه برگزار می شود برنده از زمین بازی خارج شود دوباره در جایگاه دومی قرار می گیرد و می تواند به پنجمین قهرمانی پیاپی و گلات در لیگ برتر فوتسال امیدوار باقی بماند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو خاتمه یافته بود و تیم کراپ در بازی برگشت به دنبال برتری و ادامه تلاش برای قهرمانی خواهد بود از این رو این دیدار حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد.

دیگر دیدار حساس این هفته بین تیم های چهارم و پنجم جدول انجام خواهد شد و تیم های سن ایچ و مقاومت رو در روی هم قرار می گیرند و برنده این بازی نیز این شانس را دارد که تا رده دوم بالا بیاید از این رو این بازی نیز حساسیت خود را دارد.

دیگر بازی های این هفته بین تیم های چیپس کامل مشهد و سپاهان، زندی بتن کلاردشت و فرش‌آرا،  فردوس قم و راگا و شهروند ساری و فولاد زرند ایرانیان برگزار می شود.

در حال حاضر گیتی پسند با ۴۹، کراپ الوند با ۴۶، مس سونگون با ۴۵، سن ایچ با ۴۴ و مقاومت با ۴۳ امتیاز در رده های اول تا پنجم هستند و حفاری و شهروند ساری با ۱۱ امتیاز در رده های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.