کد خبر : 219732
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 22:38
-

شمسایی: AFC تیم‌ها را در بلاتکلیفی گذاشته است

شمسایی: AFC تیم‌ها را در بلاتکلیفی گذاشته است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: AFC هنوز تاریخ دقیق شروع مسابقات جام ملت‌ها را اعلام نکرده و همه تیم‌ها در بلاتکلیفی بدی به سر می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت بازی دوستانه با تیم‌های ملی آرژانتین، اسپانیا و پرتغال گفت: در چند روز گذشته صحبت‌هایی با این تیم‌ها شده است و با توجه به زمان باقی مانده تا شروع جام ملت‌ها می‌خواهیم برنامه ریزی‌های خوبی برای تیم ملی انجام دهیم. با آرژانتین صحبت کردیم تا بتوانیم ۲ دیدار دوستانه با آن‌ها برگزار کنیم و قرار شد آن‌ها تا هفته آینده جواب قطعی را به ما بدهند که در چه تاریخی می‌توانند بازی کنند. همچنین سفال منش (دستیار وحید شمسایی) هم با اسپانیا و پرتغال صحبت‌هایی انجام داده است و اسپانیایی‌ها به ما گفتند که تیر جواب قطعی را می‌دهند و ما تا آن موقع منتظر می‌مانیم تا ببنیم چه تاریخی می‌توانیم با آن‌ها هم بازی دوستانه برگزار کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از اینکه در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به عنوان تیم اول به مرحله اصلی این رقابت‌ها صعود کرد، به دنبال انجام چند دیدار دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا است تا بتواند با آن‌ها بازی‌هایی را انجام دهد.

AFC تیم‌ها را در بلاتکلیفی بدی گذاشته است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما می‌خواستیم قبل از شروع جام ملت‌ها با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم، اما وقتی می‌توانیم برنامه ریزی بلند مدتی انجام دهیم چه اشکالی دارد. ما حتی با ژاپن هم صحبت‌هایی انجام داده ایم، اما، چون آن‌ها برنامه فیفادی خود را بسته اند قرار شد بعد از بازی‌های جام ملت‌ها با آن‌ها دیداری داشته باشیم. از طرفی AFC هنوز تاریخ دقیق شروع مسابقات جام ملت‌ها را اعلام نکرده و همه تیم‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند. آن‌ها فقط گفته اند بازی‌ها مهر در کویت برگزار می‌شود.

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ قرار است بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا پاییز امسال به میزبانی کویت برگزار شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تاریخ مشخصی را برای شروع این رقابت‌ها اعلام نکرده است.

مربی خارجی به کار ما خیلی می‌توانست بیاید

شمسایی درباره آخرین وضعیت انتخاب دستیار جدید گفت: ما اول می‌خواستیم مربی خارجی برای تیم ملی بیارویم، زیرا چیزی که ما به دنبال آن بودیم حداقل با مربی خاریج به دست می‌آمد. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و ما فعلا در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر هستیم. از طرفی فدراسیون فوتبال هم به خاطر کمبود اعضای هیئت رئیسه نمی‌تواند خیلی چیز‌ها را تصویب کند و باید تا دهم خرداد منتظر بمانیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

بعد از اینکه وحید شمسایی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران انتخاب شد، بلافاصله دستیاران خود را معرفی و اعلام کرد که در کادر فنی علاوه بر شهاب سفال منش (مربی و مدرس فوتسال)، مصطفی نظری و یک دستیار اسپانیایی هم حضور خواهد داشت. بعد از این شمسایی و سفال منش با میگوئل آندرس که سابقه کار در تیم بارسلونای اسپانیا را دارد، مذاکراتی انجام دادند، اما به دلیل برخی اختلاف نظر‌ها حضور این مربی در ایران منتفی شد.

طیبی در اروپا رشد بسیار چشم گیری داشته است

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره عملکرد حسین طیبی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که موفق شد بریا بنفیکا خوش بدرخشد گفت: طیبی نسبت به چند سال گذشته خیلی رشد چشم گیری داشته و از لحاظ تفکر و نگرش به بازیکنان بزرگ دنیا بسیار نزدیک شده است. او چه در غیرت حضور داشت و چه الان که در بنفیکا بازی می‌کند هر ساله در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و با بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا تنه به تنه شده است. من بازی‌ها او را در لیگ قهرمانان مشاهده کردم و او با تمام وجود برای تیمش به میدان رفت و نشان داد نماینده شایسته‌ای برای ایران است.

تیم فوتسال بنفیکای پرتغال در دیدار رده بندی مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، دیشب به مصاف ACCS فرانسه رفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داده و عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. در این بازی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در دقیقه ۱۹ گل اول بنفیکا را به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.