کد خبر : 219964
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 15:11
-

کاپیتان تیم ملی ؛ چهارمین گلزن لیگ قهرمانان اروپا

کاپیتان تیم ملی ؛ چهارمین گلزن لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در رتبه چهارم جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ستاره ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در رتبه چهارم جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

حسین طیبی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال شرایط خوبی دارد و دومین گلزن برتر تیم فوتسال بنفیکا به حساب می‌آید، در لیگ قهرمانان اروپا نیز در جمع برترین گلزنان فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت.

ستاره ایرانی بنفیکا که دومین سال حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، در این فصل موفق شده ۲۱ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر برساند و یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد که این شرایط را در لیگ قهرمانان اروپا هم داشت.

حسین طیبی در دیدارهای مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان اروپا توانست ۶ گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد تا موثرترین بازیکن تیم فوتسال بنفیکا در این رقابت‌ها باشد و همچنین در رده چهارم جدول برترین گلزنان اروپا بایستد.

 

ملی‌پوش ایرانی بنفیکا در شرایطی توانست به این مهم دست پیدا کند و روی پوستر برترین‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد که علاوه بر کسب عنوان سومی همراه تیمش در این مسابقات، در دیدار نیمه نهایی موفق به گلزنی مقابل بارسلونا شد و در بازی رده‌بندی هم یک گل زد و یک پاس گل داد تا پایان خوشی در این بازی‌ها تجربه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.