کد خبر : 219940
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 8:37
-

کشاورز: تمام استان‌ها آرزوی تیم‌داری در سطح لیگ‌برتر را دارند/ مسئولان شهرستان ری از گذشته به ورزش بها نمی‌دادند

کشاورز: تمام استان‌ها آرزوی تیم‌داری در سطح لیگ‌برتر  را دارند/ مسئولان شهرستان ری از گذشته به ورزش بها نمی‌دادند

سرمربی پیشین فوتسال راگا ری از واگذاری امتیاز این تیم گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز با اشاره به قوت گرفتن شایعات فروش امتیاز تیم فوتسال راگا اظهار داشت: برای این عدم حمایت از تیم راگا و واگذاری امتیاز این تیم در رشته فوتسال متأسفیم زیرا که تمام استان‌ها آرزوی تیم داری در سطح لیگ برتر در رشته‌های مختلف را دارند اما در شهرستان ری و استان تهران از تنها تیم لیگ برتری فوتسال حمایت نمی‌شود و به دنبال واگذاری امتیاز این تیم هستند.

وی افزود: عدم حمایت از تیم‌های ورزشی شهرستان ری سابقه دیرینه دارد و این اتفاق در رشته‌های ورزشی مختلف رخ داده است و موردحمایت قرار نگرفتند که امیدوارم این روند تغییر کند و از تیم‌های ورزشی حمایت لازم انجام شوند تا ورزشکاران دغدغه مالی نداشته باشند.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه گفت: با وجود صنایعی مانند پالایشگاه نفت تهران، کارخانه سیمان تهران و مجموعه تولیدی بهران، تیم‌های ورزشی از داشتن اسپانسر محروم هستند و این کارخانه‌ها تنها مشکلات و آلودگی خود را به سمت ری سوق دادند و برای حمایت از ورزش شهرستان جهت انگیزه برای ورزش و نسل جوان گام مؤثری برنداشته‌ و تنها گردوغبار و آلودگی را برای ری به‌جا گذاشته‌اند.

کشاورز با اشاره به اینکه مالک تیم راگا به‌تنهایی توانایی تأمین هزینه‌های تیم داری را ندارد بیان کرد: مهم‌ترین مشکل و هدف از واگذاری تیم راگا حل مشکل اسپانسری است زیرا مالک تیم به‌تنهایی توانایی تأمین هزینه‌های تیم را ندارد و برای حل مشکل نیاز به اسپانسر دارد و اسپانسرها باید برای تیم داری در حوزه ورزشی ترغیب شوند.

وی اضافه کرد: راه‌های حمایت زیاد است و صنایع موجود در ری به واسطه آلودگی‌های محیطی به مردم جنوب شهر و شهرری بدهکار هستند لذا باید برای حل مشکل با تمام قوا به میدان آمده و از ورزش شهرستان و نسل جوان علاقه‌مند به ورزش حمایت کنند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ ساله در حوزه فوتسال گفت: مسئولان شهرستان ری از گذشته به ورزش ری بها نمی‌دادند و در حوزه فوتسال این بی‌مهری را در حدود ۲۰ سال پیش درتیم بسیج ری مشاهده کردیم و در انتها امتیاز این تیم لیگ برتری به استان اصفهان واگذار شد و سهمیه شهرستان ری نابود شد و بنده به‌عنوان ورزشکار با این نوع نگاه مسئولان بیگانه نیستم و در شهرستان ری از این اتفاق‌ها کم رخ نداده است‌.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که در هر رشته ورزشی در لیگ برتر صاحب‌امتیاز باشید ناخودآگاه دیده خواهید شد و در میان جوانان شهرستان ایجاد طراوت، نشاط، انگیزه خواهد شد و بسیاری از جوانان برای دیده شدن در رشته‌های مختلف ورزشی به باشگاه‌ها مراجعه کرده و تست می‌دهند تا استعداد آن‌ها دیده شود و با شروع لیگ‌های ورزشی جمعیت مشتاق به ورزش برای حمایت از تیم‌ها به ورزشگاه‌ها می‌آیند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.