کد خبر : 220481
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 20:02
-

در مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم گیتی پسند چه گذشت؟

در مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم گیتی پسند چه گذشت؟

مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عصر امروز مراسم معارفه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند با حضور مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند و اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم امروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند

و در ادامه محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال باشگاه از برنامه های تیم گیتی پسند در فصل پیش رو گفت و تنها راز موفقیت فصل قبل را اتحاد و همدلی یاد کرد.

مسعود تابش مشاور مدیر عامل باشگاه گیتی پسند نیز گفت :فصل قبل تیم فوتسال تمام انتظارات مدیران مجموعه را جامعه عمل پوشاند و با درایت کادر فنی و بازیکنان توانستیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم، مطمئنا حفظ قهرمانی سخت است و باید تلاش کرد.

در ادامه پوریا جنتی عضو هیات مدیره باشگاه با قدردانی از زحمات بازیکنان و کادر فنی در فصل گذشته گفت :انتظارات از گیتی پسند بسیار بالاست و امیدواریم بتوانیم نتایج درخشان فصل قبل را تکرار کنیم.

محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه هم گفت: مطمئنا پشت تیم فوتسال یک ساختار قوی در واحدهای ستادی باشگاه است از خدمات مجموعه تا تک تک بازیکنان فصل گذشته فعل خواستن را صرف کردند، به نظر من از امروز نتایج فصل گذشته را باید در تقویم ثبت کنیم و برای فصل جدید با برنامه ریزی تلاش کنیم، بدون شک موفقیت حاصل نمی شود مگر با تلاش دسته جمعی، در اینجا جا دارد از بازیکنانی که فصل قبل کنار ما بودند تشکر کنیم و برای بازیکنان جدید و عزیزانی که خدمتشان هستیم آرزوی موفقیت کنیم.

علیرضا جنتی مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند دیگر سخنران امروز بود که در ابتدا از برنامه ۵ ساله گروه صنایع گیتی پسند برای شکوفایی در اقتصاد و ورزش گفت و افزود: نتایج درخشان تیم های ورزشی باشگاه باعث شد در هیات مدیره گروه بتوانیم بودجه مناسبی برای ورزش کنار بگذاریم، تک تک شما خانواده گروه صنایع گیتی پسند هستید و برای حفظ آبروی مجموعه باید تلاش کنید.

به نظر من توجه به رشته فوتسال در کشور و آسیا باید تغییر کند، مگر می شود جام باشگاه های فوتبال آسیا را به این سادگی در تقویم حذف کرد که فوتسال به راحتی آب خوردن انجام می شود این فقط باعث دلسرد شدن مجموعه های خصوصی خواهد شد، دید مدیران کشور نیز باید به فوتسال لیگ برتر تغییر کند در کل کشور اگر تیمی در مسابقات جام رمضان هم شرکت کند به قهرمان آن پاداش می دهند ولی در لیگ برتر کشور ما به باشگاه ها می گویند بروید جام را بخرید سال دیگر در ورودی تیم شما تخفیف قائل می شویم. گروه صنایع گیتی پسند حامی رشته فوتسال است و اکنون بعد از گذشت ۱۲ فصل حضور در لیگ برتر ۴ عنوان قهرمانی ۶ مقام دومی و ۲ عنوان سومی را دارد و برند اول فوتسال ایران است و برای حفظ این برند باید تلاش کرد.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند هم در این مراسم گفت :باید از زحمات مدیران مجموعه گیتی پسند بابت سرمایه گذاری در ورزش قدردانی کرد به نظر من خانواده را نمی شود از قبل انتخاب کرد ولی همچین مجموعه های که خودمان انتخاب می کنیم فراتر از خانواده است و امیدواریم کنار هم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

پس از مراسم معارفه امروز اولین تمرین تیم فوتسال گیتی پسند با حضور تمام بازیکنان و کادر فنی در سالن پیروزی اصفهان زیر نظر محمد کشاورز برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.