کد خبر : 220603
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 14:00
-

ناظم‌الشریعه: با عراق در سخت‌ترین گروه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار گرفتیم

ناظم‌الشریعه: با عراق در سخت‌ترین گروه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار گرفتیم

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق گفت: باید قبول کنیم که در سخت‌ترین گروه جام ملت‌های هستیم چراکه نباید تایلند را در سید سه قرار می‌دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در خصوص همگروه شدن تیم ملی فوتسال عراق با کویت، تایلند و عمان در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: باید قبول کنیم که در سخت‌ترین گروه هستیم چرا که نباید تایلند را در سید سه قرار می‌دادند. برای تیم عراق که دچار تحولات زیادی شده، این گروه مشکل است.

وی ادامه داد: تایلند یک تیم بسیار خوب، باشخصیت و تاکتیک‌پذیر فوتسال است. کویت با مربی خود چهار سال است که کار می‌کند. آن‌ها در این چند سال اخیر اردوهای بسیار خوبی داشتند. عمان هم یک تیم جنگنده و جوان است و باید قبول کنیم که شانس آن‌ها برای صعود از سه تیم دیگر کمتر است. 

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق در خصوص وضعیت تیمش، گفت: قرار است در چند تورنمنت شرکت کنیم و بازیکنان جدیدمان را محک بزنیم. یکی از این تورنمنت ها کویت است که هفته آینده به آنجا می‌رویم. یک تورنمنت خوب هم قرار است در ایران برگزار شود و اردویی هم در اروپا خواهیم داشت که امیدوارم با این تدارکات به شرایط مطلوب برسیم. بازیکنان تیم عراق در این سه، چهار سال در آسیا حضور نداشتند و ما نیز چندین بازیکن جدید به این تیم اضافه کردیم. 

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: در حال انجام یک کار بلند مدت با این تیم هستیم و هدفمان رسیدن به جام‌جهانی در دوره‌های بعدی است. تلاش می‌کنیم‌ فوتسال را به خوبی بازی کنیم و از آن لذت ببریم.  

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ از ۳ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ به میزبانی کویت برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران نیز در این مسابقات و در گروه C با تیم‌های اندونزی، لبنان و چین تایپه همگروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.