کد خبر : 220644
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 12:05
-

هاشم زاده: دوست داریم با ایران و اروپایی‌ها بازی کنیم/ با شمسایی صحبت کردم

هاشم زاده: دوست داریم با ایران و اروپایی‌ها بازی کنیم/ با شمسایی صحبت کردم

سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: دوست داریم با ایران و تیم‌های اروپایی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا هم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا که مهرماه به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود با تیم‌های چین تایپه، اندونزی و لبنان همگروه شد. سرمربی اندونزی محمد هاشم زاده است که سابقه بازی و مربیگری در تیم ملی ایران را هم در کارنامه دارد.

هاشم زاده در مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد اندونزی را در منطقه جنوب شرق این قاره به عنوان نایب قهرمانی برساند و جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

این مربی در خصوص تقابلش با تیم ملی ایران و حضور در گروه سوم جام ملت‌های آسیا گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان گفت صعود می‌کنیم یا نه. تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم. حساب ایران از سایر تیم‌ها جدا است. ایران مدعی قهرمانی است و ما باید برای دوم شدن در گروه بجنگیم. لبنان همیشه جزو هشت تیم برتر جام ملت‌ها بوده و حریف قدرتمندی است اما اندونزی هم دست و پا بسته نیست. کارمان را با آنالیز حریفان شروع کرده‌ایم و دنبال چند بازی تدارکاتی هستیم.

باوجود اینکه تیم اندونزی در مسابقات مرحله مقدماتی و همچنین بازی‌های جنوب شرق آسیا (SEA Games) به میدان رفت و نایب قهرمان شد، اما هاشم زاده هنوز اعتقاد دارد به بازی‌های بیشتری برای تقویت تیمش نیاز دارد. وی گفت: مهمترین دغدغه ما برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. به خاطر کرونا، حدود دو سال مسابقات تعطیل بود. مدل بازی تیم‌های شرق و جنوب شرق آسیا شبیه به هم است. نیاز داریم با تیم‌هایی با سبک متفاوت بازی کنیم؛ تیم‌هایی از غرب آسیا و حتی اروپا تا نقاط ضعفمان را بیشتر بدانیم.

این در حالی است که «هری تانوئزودیبیجو» رئیس کمیته فوتسال اندونزی اعلام کرده این تیم می‌تواند قبل از جام ملت‌های آسیا دیدارهای تدارکاتی خوبی مقابل ایران، ژاپن، ازبکستان و تایلند برگزار کند. هاشم زاده در این خصوص اظهار کرد: قبل از قرعه کشی جام ملت‌ها بود که رئیس کمیته فوتسال اندونزی گفت مشکلی برای انجام بازی تدارکاتی نداریم.

اما آیا اندونزی باتوجه به همگروهی با ایران در جام ملت‌های آسیا، قبل از شروع این رقابت‌ها هم با ایران روبرو می‌شود؟ هاشم زاده در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: ما دوست داریم با ایران بازی کنیم ولی تمایل ایران را نمی دانم. من با وحید شمسایی (سرمربی ایران) هم صحبت کردم اما بعید می دانم تمایلی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

چاپلوس تمرین مربی فوتسال ایران و ……