کد خبر : 220795
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 12:07
-

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال:دلیل لغو جام باشگاه های آسیا کمبود زمان برای برنامه‌ریزی رقابت‌ها بود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال:دلیل لغو جام باشگاه های آسیا کمبود زمان برای برنامه‌ریزی رقابت‌ها بود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از لغو جام باشگاه های آسیا گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،اواخر پارسال بود که امارات متحده عربی به‌عنوان میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا انتخاب و معرفی شد. امارات از میزبانی انصراف داد و با اینکه کشور‌های ایران، کویت و تایلند برای میزبانی، آمادگی خود را اعلام کردند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته فوتسال در تصمیمی که فوتسالی‌ها آن را عجیب می‌خوانند، سومین سال پیاپی قید برگزاری این رقابت‌ها را زد. مسابقاتی که قرار بود گیتی پسند اصفهان به‌عنوان قهرمان سوپرلیگ فوتسال به نمایندگی از کشورمان، چهارمین‌بار در آن حاضر شود.

محمدجواد پاینده مدیر روابط‌عمومی فدراسیون‌فوتبال درخصوص لغو جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: درباره میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا لازم است متذکر شویم پس از انصراف امارات، کشور‌های ایران و کویت درخواست میزبانی‌شان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردند، اما این تصمیم مسئولان AFC بود که به‌طور کلی رقابت‌ها را لغو کند.

او گفت: فدراسیون فوتبال ایران مقصر لغو جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و برگزار نشدن آن در ایران و اصفهان نیست، چون تمام موارد لازم برای گرفتن میزبانی را رعایت کرد.

جام باشگاه‌های فوتسال آسیا فقط ۱۰ سال قدمت دارد و سه سالی می‌شود که به اعتقاد کارشناسان این رشته مورد بی‌لطفی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

به گفته مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال، دلیل لغو مسابقات کمبود زمان برای برنامه‌ریزی رقابت‌ها بوده، به این معنا که، چون امارات در فاصله کمی از شروع مسابقات، از میزبانی انصراف داد، AFC فرصت نداشت درخواست‌های میزبانی کشور‌های ایران، تایلند و کویت را بررسی کند و ناچار شد مسابقات سال ۲۰۲۲ را به‌کلی لغو کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.