کد خبر : 220800
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 12:53
-

کشاورز:به‌عنوان یک فوتسالی از تاج انتظار بیشتری داشتم/ای‌کاش در حوزه مدیریتی مانند حوزه فنی در سطح بین‌المللی بودیم

کشاورز:به‌عنوان یک فوتسالی از تاج انتظار بیشتری داشتم/ای‌کاش در حوزه مدیریتی مانند حوزه فنی در سطح بین‌المللی بودیم

سرمربی گیتی پسنداز لغو جام باشگاه های آسیا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره لغو جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: خبر لغو جام باشگاه‌های فوتسال آسیا خوشایند نبود، انتظار داشتیم با توجه به حضور آقای تاج در کمیته فوتسال آسیا اتفاقات بهتری برای فوتسال ایران رقم بخورد؛ اما من به‌عنوان یک فوتسالی از ایشان انتظار بیشتری داشتم.

او می‌گوید: وی در قضیه برگزاری جام باشگاه‌های آسیا منفعل عمل کرد و متاسفانه جام باشگاه‌های آسیا لغو شد که این اتفاقات اهالی فوتسال از جمله خود من را آزرده‌خاطر می‌کند.

برخی کارشناسان می‌گویند جام باشگا ه‌های فوتسال آسیا در همان زمان اعلام انصراف امارات از میزبانی لغو شده و درخواست میزبانی ایران، کویت و تایلند روی کاغذ مانده و هیچ تلاشی برای انتخاب میزبان از طرف کمیته‌اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که مسئولان ایرانی حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای استیفای حق ایران کم کار می‌داند معتقد است: تاج و سایر همکارانشان باید پافشاری بیشتری برای برگزاری جام باشگاه‌های فوتبال آسیا می‌کردند و تا جایی که اطلاع دارم دلیل استعفای تارقلی‌زاده از کمیته فوتسال آسیا همین مسئله بوده و مشخص می‌شود که او به‌شدت پیگیر برگزاری مسابقات بوده، ولی کمیته فوتسال آسیا تلاشی نکرده است.

کشاورز می‌گوید: ریاست کمیته فوتسال آسیا پست کمی نیست و تاج می‌توانست شدت عمل بیشتری به خرج بدهد تا کمیته برگزاری را به مسابقات راضی کند و این توانایی را هم داشت، اما چنین کاری نکرد و خودش را درگیر این بحث نکرد.

به اعتقاد او زمانی که امارات به‌هر دلیلی از میزبانی منصرف شد و ایران به سرعت درخواست میزبانی داد کمیته فوتسال آسیا و شخص آقای تاج باید بقیه افراد را متقاعد می‌کردند که جایگزینی به‌سرعت صورت بگیرد و این رقابت‌ها برگزار شود.

فوتسال ایران، فوق‌العاده در دانش و افتضاح در مدیریت!

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید: تمام کشور‌هایی که درخواست میزبانی مسابقات را داده بودند در گذشته هم چنین شرایطی را تجربه کردند و کشور‌های نابلدی در این حوزه نبودند، اما در نهایت تصمیم دیگری گرفته شد.

فوتسال ایران جزو بهترین‌های دنیا و تیم‌ملی کشورمان، بهترین تیم فوتسال آسیا است؛ این را کشاور می‌گوید و اضافه می‌کند: زمانی که در حوزه فنی چنین قدرتی داریم انتظار می‌رود در حوزه‌های مدیریتی هم گام‌های بلندی برای فوتسالمان برداشته شود؛ ای‌کاش در حوزه مدیریتی مانند حوزه فنی در سطح بین‌المللی بودیم.

به گفته او مسابقات آسیایی باشگاه‌های والیبال بدون دردسر برگزار شد و این یعنی لغو جام باشگاه‌های آسیا تصمیمی کاملاً مدیریتی است و، چون مدیران والیبالی مصرانه برای برگزاری بازی‌ها تلاش کردند مسابقات بدون مشکل برگزار شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید: کرونا نیز به‌شدت کاهش یافته و نمی‌توان بیم از شدت گرفتن آن را دلیل لغو مسابقات دانست.

آبان امسال، جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار خواهد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا با تمام قوا به‌دنبال میزبانی آبرومندانه از ۳۲ تیم جهان است.

جام باشگاه‌های فوتسال آسیا قربانی جام‌جهانی!

کشاورز می‌گوید: تصور من این است که آسیا به‌شدت درگیر جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است و شنیده‌های ما اینگونه است که برای AFC برگزاری جا‌م‌جهانی به بهترین شکل‌ممکن بسیار اهمیت دارد و تمرکز کاملاً روی آن است.

او ابراز امیدواری کرد: در سال‌ها و دوره‌های آینده بازی‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برگزار شود، چون برگزاری این رقابت‌ها کمک زیادی به پیشرفت فوتسال آسیا می‌کند و به بیشتر باشگاه‌ها انگیزه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.