کد خبر : 220841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 8:55
-

جنتی : برای توسعه و پیشرفت فوتسال باید متحد شویم/ هزینه کردن بخش خصوصی در ورزش کشور فی سبیل الله است

جنتی : برای توسعه و پیشرفت فوتسال باید متحد شویم/ هزینه کردن بخش خصوصی در ورزش کشور فی سبیل الله است

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند از فوتسال و مجمع فدراسیون فوتبال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند بعد از حضور در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ما با اشاره به تنش های موجود در چند وقت گذشته در فدراسیون فوتبال گفت : به نظر من باید فدراسیون فوتبال در آرامش به فعالیت های خود ادامه دهد، رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این فدراسیون نیاز به آرامش و برنامه ریزی دارند، در فوتبال جام جهانی را در پیش داریم، در فوتسال جام ملت های آسیا و در فوتبال ساحلی فکر کنم جام بین قاره ای، به هر جهت دید به رشته های توپی و خصوصا فدراسیون فوتبال بسیار زیاد است و باید با آرامش و برنامه ریزی جلو رفت.

جنتی افزود: بعنوان باشگاهی که بیش از یک دهه در ورزش حضور داریم و در ۱۲ فصل حضور در لیگ برتر کشور ۴ عنوان قهرمانی،  ۶ مقام نایب قهرمانی و دو عنوان سومی کسب کرده ایم چیزی جز یک کاپ و چند مدال برای مقام های خود ندیده ایم. باید بگویم هزینه کردن بخش های خصوصی در ورزش کشور فی سبیل الله است، گروه صنایع گیتی پسند با هدف کمک به ورزش کشور و رشته فوتسال در این رشته فعالیت می کند.

جنتی یادآور شد: حضور در ورزش فقط عشق می خواهد. ما به عشق بالا رفتن پرچم ایران در ورزش حضور داریم، ناراحتیم که با یک تصمیم اشتباه در کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت حضور در جام باشگاه های آسیا و بالا بردن پرچم ایران را پیدا نکردیم ولی باید برای ورزش کشور و جوانان مشتاق این رشته تلاش کنیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در رابطه با رمز موفقیت در رشته فوتسال گفت :به نظر من تنها رمز، اتحاد و همدلی ما بین اهالی فوتسال است، وقتی ما بتوانیم در جامعه فوتسال این امر را محقق کنیم می توانیم لیگ های پویا و تیم های ملی موفق داشته باشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.