کد خبر : 220875
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 14:28
-

در غیاب نایب رئیس محبوس

مسئولیت تیم ملی فوتسال بانوان بر عهده چه کسی است ؟!

مسئولیت تیم ملی فوتسال بانوان بر عهده چه کسی است ؟!

تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از آخرین اردوی پر ایراد خود هم‌چنان بلاتکلیف است. درگیری قضایی نائب رییس بانوان فدراسیون فوتبال هم ظاهرا دلیلی مضاعفی بر این بلاتکلیفی شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از آخرین اردوی پر ایراد خود هم‌چنان بلاتکلیف است. درگیری قضایی نائب رییس بانوان فدراسیون فوتبال هم ظاهرا دلیلی مضاعفی بر این بلاتکلیفی شده است.

 تیم ملی فوتسال زنان عراق به تازگی در کمپ تیم‌های ملی فوتسال ایران اردو برگزار کرده تا خود را برای حضور در مسابقات غرب آسیا آماده کند. هدایت تیم ملی فوتسال زنان عراق را شهناز یاری سرمربی سابق تیم ایران برعهده دارد که به تازگی با فدراسیون فوتبال عراق به توافق رسیده است.

تمرینات تیم ملی فوتسال زنان عراق در حالی ادامه دارد که تیم ملی فوتسال زنان ایران تعطیل هستند و از اسفند ۱۴۰۰ هیچ اردویی برگزار نکرده‌اند. البته اردویی هم که در اسفند برگزار شد با مشکلات زیادی همراه بود و از بی‌توجهی آشکار مسئولان کمیته زنان و فدراسیون فوتبال حکایت کرد.

لیگ برتر فوتسال زنان ایران ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ با قهرمانی تیم پیکان به پایان رسید و انتظار بر این بود که با فاصله کوتاهی اردوهای تیم ملی برگزار شود. فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی ایران هم بعد از پایان لیگ در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که درخواست برگزاری اردوها و برنامه تیم ملی را ارائه داده که منوط به برگزاری جلسه با کمیته زنان فدراسیون است اما هنوز هیچ خبری مبنی بر برگزاری اردوها به صورت رسمی و غیر رسمی به گوش نمی‌رسد.

شهره موسوی، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که هم‌چنان درگیر مشکلات حقوقی و قضایی است، نمی‌تواند در فدراسیون حاضر شود و به وظایف خود عمل کند. موسوی فقط اسمی نایب رئیس زنان فدراسیون است و نمی‌تواند کاری برای سر سامان دادن به تیم‌های ملی انجام دهد.

به نظر می‌رسد مسئولان کمیته فوتسال هم در غیاب موسوی تیم ملی زنان را رها کرده‌اند و برنامه‌ای بر آن ندارند. این در حالی است که تیم ملی فوتسال زنان قهرمان دو دوره آسیا است و بارها برای ایران افتخارآفرینی کرده اما گویا به طور کلی فراموش شده است و کسی در فدراسیون فوتبال اهمیتی به وضعیت این تیم نمی‌دهد.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.