کد خبر : 221100
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 21:46
-

آغاز تمرینات فرش آرا از فردا/ اسعدی، جعفری و ممبینی به تیم مشهدی پیوستند

آغاز تمرینات فرش آرا از فردا/ اسعدی، جعفری و ممبینی به تیم مشهدی پیوستند

فرش آرا از فردا استارت می زند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال فرش آرای مشهد که طی هفته های گذشته درگیر جذب اسپانسر برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور بود نیز قرار است از فردا تمرینات خود را استارت بزند.

فرش آرایی ها پس از مذاکرات فراوان سرانجام با یک اسپانسر به توافق رسیدند تا در ازای درج نام این برند بر روی لباس تیمشان کمک های مالی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر دریافت کنند.

در این میان گفته می شود هاشم فرج زاده، سینا ممبینی و فرشاد کلاه کج از جمع این تیم مشهدی جدا شده اند و احتمالا میلاد قنبرزاده و حامد عبدالهی هم دیگر در کنار فرش آرایی ها نخواهند بود.

از طرف دیگر این باشگاه تاکنون با چند بازیکن مذاکراتی داشته که حضور علی اسعدی، بهمن جعفری و سعید ممبینی در فرش آرا قطعی شده و مسعود محمدی هم احتمالا به زودی قراردادش را با این تیم نهایی می کند. چند بازیکن جوان مشهدی هم قرار است از فردا در تمرینات شرکت کنند تا شاید جزو نفرات نهایی قدرت بهادری سرمربی بازیکن فرش آرا در فصل جدید باشند. 

کادر فنی فرش آرا امسال نسبت به قبل تقویت شده و جواد رضایی، جلیل دوران و جعفر رمضانی هم قدرت بهادری و احمد شفیعی را در این مسیر با مدیریت رضا سالار همراهی خواهند کرد.

نگارنده: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.