کد خبر : 221251
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 11:30
-

پیشنهاد چیپس کامل به مرتضایی و بی‌غم نتیجه نداد!

پیشنهاد چیپس کامل به مرتضایی و بی‌غم نتیجه نداد!

اوضاع تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر نماینده شهر مشهد در لیگ‌برتر، اصلا جالب نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، اوضاع تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر نماینده شهر مشهد در لیگ‌برتر، اصلا جالب نیست. این تیم چند هفته پیش تمریناتش را شروع کرده است، اما هنوز تکلیف کادرفنی‌اش مشخص نیست. آن‌ها تقریبا دو هفته پیش با کادرفنی سابق فرش‌آرا که در نیم‌فصل قبل از این تیم جدا شده بود، تمریناتشان را شروع کرده‌اند، اما بعد از چند جلسه، اختلاف بین آن‌ها، کادرفنی سابق فرش‌آرا و سرمربی تیم چیپس کامل، به‌حدی می‌رسد که این همکاری خیلی زود تمام می‌شود. بعد از آن مدیرعامل باشگاه با مجید مرتضایی و حمید بی‌غم برای پذیرفتن مسئولیت مدیریت فنی تیم صحبت کرده، ولی این مذاکرات هم به نتیجه نرسیده است تا وضعیت تیم نامعلوم باشد.

اکنون آنچه مشخص است، این است که چیپس کامل غیر از محسن جنگی با کادرفنی سال گذشته‌اش قصد ادامه همکاری ندارد، اما درباره کادر جدیدش هم هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. این درحالی است که زمان به‌ سرعت درحال طی‌شدن است. با وجود قول رنجوری، مدیرعامل باشگاه، که در اواخر فصل قبل گفته بود امسال تیمی در حد چهار تیم اول لیگ می‌بندد، این باشگاه هنوز اندرخم یک کوچه است و نه‌تنها نتواسته است به‌طور رسمی بازیکنی جذب کند، بلکه علی‌اصغر سوبدائی یکی از بازیکنان خوبش را نیز از دست داده است و در خطر ازدست‌دادن چند مهره تأثیرگذار دیگرش نیز هست.

همه این‌ها در شرایطی است که زمزمه‌های واگذاری این تیم هم به‌شدت شنیده می‌شود. شایعه‌ای که فارغ از درست‌بودن یا نبودنش، به اعتماد بازیکنان و مربیان خوب لطمه می‌زند و آن‌ها را از انتخاب این تیم مردد یا حتی منصرف می‌کند. باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقاتی در این تیم خواهد افتاد و چیپس به ساحل نجات می‌رسد یا نه؟!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.