کد خبر : 221312
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 11:15
-

مشکل بازیکن تیم ملی ایران برای پیوستن به پالما اسپانیا حل شد

مشکل بازیکن تیم ملی ایران برای پیوستن به پالما اسپانیا حل شد

مشکل مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران برای خروج از کشور و پیوستن به تیم پالما اسپانیا حل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران چند ماه پیش با باشگاه پالما اسپانیا به توافق رسید و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت.

اولادقباد البته برای لژیونر شدن به مشکل جدیدی برخورد کرد که ابهاماتی را درباره حضورش در تیم پالما و سفر به اسپانیا بوجود آورد.

اولادقباد تصور می‌کرد باتوجه به قانون سربازی و عدم مشکل خروج از کشور برای بازیکنان ۳۰ ساله، می‌تواند بدون دردسر به پالما برود. با این حال این قانون برای بازیکنان فوتبال مصداق داشت و ملی پوشان ساحلی و فوتسال از آن بی بهره بودند. در واقع اولادقباد طبق این قانون باید هر ماه از اسپانیا به ایران بازمی‌گشت تا مجوز خروج از کشور را تمدید کند.

با این حال فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در نامه نگاری با شورای برون مرزی تلاش کردند مشکل این ملی پوش را حل کنند و ظاهراً موافقت این شورا را گرفته‌اند.

به این ترتیب اولادقباد می‌تواند هر سه ماه یکبار به ایران مراجعه و مجوز خود را تمدید کند. در صورتی که این بازیکن از تصمیم خود برای بازی در اروپا منصرف نشده باشد، با این مجوز جدید می‌تواند با خیال راحت‌تر به لیگ اسپانیا برود و یکی از معدود لژیونرهای ایران در یک لیگ معتبر باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.