کد خبر : 221328
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 13:41
-

واکنش سرمربی گیتی‌پسند به عدم دعوت حسن‌زاده به تیم‌ملی

واکنش سرمربی گیتی‌پسند به عدم دعوت حسن‌زاده به تیم‌ملی

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اصغر حسن‌زاده در حال حاضر یکی از آماده ترین بازیکنان تیم ماست و به نظر من هر تیمی دوست دارد بازیکنی با اخلاق و با کیفیتی مثل او داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز در خصوص شرایط تیم گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. از اول خرداد ماه تمرینات را شروع کردیم و در چند هفته ابتدایی که در اصفهان کار را شروع کردیم، بیشتر تمرکزمان روی کارهای بدنی و آمادگی جسمانی بازیکنان بود که خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از آن نیز یک اردوی یک هفته‌ای در استان اردبیل داشتیم که خدا را شکر شرایط اردو بسیار خوب بود. در این اردو بیشتر روی کارهای تاکتیکی تمرکز کردیم تا به حد مطلوبی برسیم. در کل از شرایط اردو راضی بودیم و خوشحالیم که اردبیل را انتخاب کردیم چرا که هم امکانات خوبی در اختیار داشتیم و هم اینجا آب و هوای بسیار خوبی داشت و فکر می‌کنم همه بچه‌ها از شرایط اردو رضایت کامل داشتند.  

 

وی ادامه داد: بعد از پایان اردوی اردبیل چند روزی به بازیکنان استراحت می‌دهیم و بعد به طور کامل وارد کارهای تاکتیکی می‌شویم و سعی می‌کنیم چند بازی دوستانه نیز داشته باشیم تا با شرایط خوبی وارد لیگ شویم. خیلی امیدواریم با تلاش کادرفنی و بچه‌ها نتایج خوبی در لیگ بدست آوریم، هرچند می‌دانیم کار سختی در لیگ امسال داریم.  

 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند عنوان کرد: از تک‌تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که انصافا در این چند هفته فشار بسیار زیادی را تحمل کردند. دوران بدنسازی دوران سختی است و جا داشت از آن‌ها تشکر کنم. بازیکنان در این مسیر بسیار پرتلاش و با انگیزه بودند.  

 

کشاورز در مورد دعوت نشدن اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم گیتی‌پسند به تیم ملی تصریح کرد: در این مورد تصمیم‌گیرنده سرمربی تیم ملی است و او می‌گوید چه کسی باشد یا نباشد اما چیزی که من می‌توانم در مورد حسن‌زاده بگویم این است که او بسیار باانگیزه و پرتلاش کارش را انجام می‌دهد و در حال حاضر که در فصل بدنسازی هستیم، می‌توانم به جرات بگویم که او یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم است و من به شخصه خیلی خوشحالم که همچین بازیکن با کیفیت و با اخلاقی را در کنار خود داریم. مطمئن هستم حسن‌زاده در مسیر امسال می‌تواند کمک بسیار خوبی به تیم ما کند.        

 

وی در پایان عنوان کرد: از باشگاه گیتی‌پسند و به طور ویژه از هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که تمام‌قد کنار بچه‌ها هستند و به همه شکل از تیم حمایت می‌کنند. امیدوارم این حمایت‌ها باعث اتفاقات بسیار خوب برای ما در سال جدید بشود.   

 

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان سال گذشته با هدایت محمد کشاورز موفق شد قهرمان لیگ برتر فوتسال شود. آن‌ها در فصل جدید باید در روز ۲۳ تیرماه دیدار افتتاحیه را مقابل سپاهان برگزار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.