کد خبر : 221418
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 12:30
-

تاریخ‌سازی پالما اسپانیا با صعود به لیگ قهرمانان اروپا/ فرصت بزرگ برای ملی پوش ایران

تاریخ‌سازی پالما اسپانیا با صعود به لیگ قهرمانان اروپا/ فرصت بزرگ برای ملی پوش ایران

تیم فوتسال پالما با صعود به فینال مسابقات لیگ اسپانیا، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، صعود تیم پالما به فینال لیگ فوتسال اسپانیا می‌تواند برای هواداران فوتسال ایران هم خبر جذابی باشد. پالما که قرار است از فصل آینده مسلم اولادقباد ملی پوش ایران را در اختیار داشته باشد، ضمن صعود به فینال لیگ اسپانیا و مصاف با تیم بارسلونا برای قهرمانی، نخستین بار سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

پالما روز گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا به مصاف تیم خائن‌اف. اس رفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی برسد. پالما در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود ولی در مجموع ۶ بر ۵ پیروز شد تا فینالیست بشود و برای کسب عنوان قهرمانی دو بازی با بارسلونا در پیش داشته باشد.

پالما با این تاریخ‌سازی فصل آینده این فرصت را دارد که در معتبرترین تورنمنت باشگاهی در قاره اروپا هم به میدان برود و از این طریق، مسلم اولادقباد هم فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را خواهد داشت.

البته اولادقباد برای حضور در تیم اسپانیایی به دلیل مشکلات خدمت سربازی به موانعی برخورده بود اما فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در تلاش برای حل این مشکل و مجوز خروج از کشور این بازیکن هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.