کد خبر : 221482
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 12:24
-

وزارت ورزش بازهم به لژیونر فوتسال ایران کمک می‌کند؟

وزارت ورزش بازهم به لژیونر فوتسال ایران کمک می‌کند؟

ملی پوش فوتسال ایران که فصل آینده در تیم پالما اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، چشم انتظار کمک دیگری از وزارت ورزش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولادقباد ملی پوش ایران لژیونر جدید فوتسال کشورمان است که فصل بعد در تیم پالما اسپانیا بازی می‌کند؛ تیمی که اخیراً سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کرده است.

زمانی که اولادقباد به دنبال انجام کارهای سفرش به اسپانیا بود متوجه شد برای خروج از کشور دچار مشکل است. این بازیکن تصور می‌کرد باتوجه به قانون سربازی و عدم مشکل خروج از کشور برای بازیکنان ۳۰ ساله، می‌تواند بدون دردسر به پالما برود. این قانون اما برای بازیکنان فوتبال مصداق داشت و ملی پوشان ساحلی و فوتسال از آن بی بهره بودند. در واقع اولادقباد طبق این قانون باید هر ماه از اسپانیا به ایران بازمی‌گشت تا مجوز خروج از کشور را تمدید کند.

در نهایت این مشکل با تلاش وزارت ورزش با تبدیل تمدید مجوز به هر سه ماه یکبار، برطرف شد اما اولادقباد قصد دارد در صورت امکان این زمان را حتی طولانی‌تر هم بکند.

این بازیکن تایید کرد که در رایزنی با مدیران مربوطه در وزارت ورزش درخواست کرده است مجوز خروج از کشورش به ۵ یا ۶ ماه تبدیل شود.

اولادقباد گفت: اگر مجبور باشم برای تمدید مجوز هر سه ماه یکبار به ایران برگردم، ممکن است جایگاهم را در پالما از دست بدهم. هر رفت و برگشت به ایران شاید نزدیک به یک هفته زمان ببرد و با توجه به فشردگی مسابقات پالما در فصل آینده، یک زمان بزرگ را برای تمدید مجوزم از دست خواهم داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.