کد خبر : 221611
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 21:01
-

مظفر در گفتگو با Fut5al :

شکست سنگین کویت توجیه ندارد ولی دستم خالی بود/ با گل سوم شیرازه ما پاشید/ برای سومی جمع و جور می‌شویم

شکست سنگین کویت توجیه ندارد ولی دستم خالی بود/ با گل سوم شیرازه ما پاشید/ برای سومی جمع و جور می‌شویم

سرمربی ایرانی تیم ملی زنان کویت گفت: شکست سنگین با ۱۲ گل مقابل عراق توجیهی ندارد ولیکن دست من هم به لحاظ بازیکن خالی بود.

شهرزاد مظفر سرمربی ایرانی تیم‌ملی فوتسال زنان کویت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: نتیجه بازی دیروز با عراق برای خود ما هم عجیب و غیرقابل باور بود. ما پس از بازی‌های جام خلیج فارس نتوانستیم بدلایل مختلف تمرینات خوب و منظمی داشته باشیم و مسائل مختلفی مثل آسیب‌دیدگی‌ها، کوید۱۹ و… باعث شد که نتوانیم آمادگی خوبی را برای متاسفانه مسابقات غرب آسیا داشته باشیم و شرایط خوب خود را حفظ کنیم. 

 

او با اشاره به شکست ۱۲ بر صفر کویت مقابل عراق تصریح کرد: حقیقتا در این دوره از مسابقات ما چهار بازیکن اصلی خود را نداریم و بضاعت این تیم طوری نیست که اگر بازیکن از دست بدهیم بتوانیم جایگزین کنیم. تیم ما بدون پشتوانه است یعنی همین ۱۴ نفر بازیکن است و اگر بازیکن از دست دادیم واقعاً جایش خالی خواهد بود. 

 

سرمربی کویت ادامه داد: پیدا کردن بازیکن جایگزین واقعا سخت است که به جای بازیکنان اصلی بتوانیم نفر بگذاریم. این موضوع در کسب نتیجه تیم ما خیلی تاثیر گذاشت ضمن اینکه دو تن از بازیکنان ما هم آسیب‌دیده بودند و با همین شرایط متاسفانه بازی کردند. 

 

مظفر با تبریک این پیروزی به عراقی‌ها متذکر شد: عراق واقعا تیم خوبی است و نفرات بسیار خوبی دارد. آنها بازیکنان فیزیکی، خیلی سرعتی و قدرتی در اختیار داشتند. می‌دانستم کار بسیار سختی مقابل عراق داریم ولیکن شیرازه تیم ما پس از گل سوم از هم پاشید و نتیجه‌ای رخ داد که قابل تصور نبود. 

 

او افزود: بچه‌های ما میدان مسابقه بین‌المللی کم دیده‌اند و کم‌تجربه هستند و متاسفانه در شرایط بحرانی و شرایط سخت نمی‌توانند خودشان را جمع و جور کنند. در هر حال بازی انجام شده و این هم از آن اتفاقاتی است که افتاده و کاری نمی‌شود کرد. 

 

سرمربی ایرانی تیم‌ملی فوتسال زنان کویت متذکر شد: بازیکنان بالیاقتی دارم، رو به جلو فکر می‌کنیم و انشاالله تیم را جمع و جور کرده و به بازی بعدی در مرحله رده‌بندی تمرکز می‌کنیم تا مدال سومی را بگیریم. به تیم عراق هم تبریک می‌گویم، به هر حال خوب بودند، بهتر از ما بودند و بازی را هم بردند هر چند که ما نباید اینقدر گل می‌خوردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.