کد خبر : 221593
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 14:35
-

نسل طلایی فوتسال بانوان قربانی سوءمدیریت فدراسیون/ وقتی همه در خواب هستند!

نسل طلایی فوتسال بانوان قربانی سوءمدیریت فدراسیون/ وقتی همه در خواب هستند!

تیم ملی فوتسال بانوان مدت‌هاست در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مسئولان فدراسیون هم کمترین توجه را به این تیم دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، فوتسال بانوان مدت‌هاست که حال و روز خوشی ندارد و به حال خود رها شده است. در همین خردادماه گذشته تیم ملی فوتسال عراق با هدایت شهناز یاری یک مربی ایرانی برای آمادگی جهت حضور در مسابقات غرب آسیا در ایران اردو زدند تا تمرینات خود را در کشور ما پیگیری کنند.

ملی‌پوشان زنان عراق در شرایطی تمرینات خود را در کشور ما پیگیری کردند که تیم ملی فوتسال بانوان مدت‌هاست تعطیل است و تقریبا از اسفندماه ۱۴۰۰ هیچ اردوی نداشته است.

از فرودین ماه ۱۴۰۱ که لیگ برتر فوتسال بانوان با قهرمانی پیکان به پایان رسیده تا به امروز فدراسیون کمترین توجه را به تیم ملی فوتسال بانوان داشته و نه تنها اردوی برگزار نشده بلکه حتی برنامه‌ای هم ندارد.

البته درست است که تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات کافا عنوان قهرمانی را کسب کرد اما تقریبا همگان به خوبی یاد دارند که تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به سختی از پس ازبکستان برآمد و از طرفی سطح این مسابقات پایین لود.تیمی که عنوان قهرمانی آسیا را در اختیار دارد چرا باید به زور موفق به شکست یک تیم درجه چندم شود!

این نشان می‌دهد وضعیت فوتسال بانوان چنگی به دل نمی‌زند و گویا بی‌توجهی به این رشته ورزشی سهم همیشگی آن است، در حال حاضر مشکلات قضایی که برای نایب‌رئیس بانوان اتفاق افتاده، فوتسال بانوان را بیشتر از گذشته بلاتکلیف کرده است. شهره موسوی هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد و قطعا در چنین شرایطی برنامه‌ریزی برای تیم ملی فوتسال بانوان حتی در اولویت‌های آخر هم قرار نمی‌گیرد.

طبیعی است با توجه به این شرایط تنها ملی‌پوشان فوتسال از این موضوع متضرر می‌شوند؛ نسل طلایی فوتسال بانوان که می‌توانست افتخارات زیادی کسب کند قربانی سوءمدیریت فدراسیون فوتبال شده و همه مسئولان هم خودشان را به خواب زده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.