کد خبر : 221883
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 10:44
-

صمیمی: احساس کردم نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم/بعد از بازی با قزاقستان تصمیم به خداحافظی گرفتم/می خواستم روز تولدم این خبر را اعلام کنم

صمیمی: احساس کردم نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم/بعد از بازی با قزاقستان تصمیم به خداحافظی گرفتم/می خواستم روز تولدم این خبر را اعلام کنم

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: بعد از بازی با قزاقستان در جام جهانی لیتوانی تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفتم و این تصمیم ارتباطی به عدم دعوتم از سوی شمسایی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،علیرضا صمیمی دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران که سه دوره حضور در جام جهانی را تجربه کرده بود، امروز و همزمان با روز تولدش از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

این دروازه بان درباره این تصمیمش گفت: حضور در تیم ملی مثل یک اتوبوس است که یک روز سوار می‌شوید و یک روز باید پیاده شوید. احساس کردم نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم. اخلاقم به گونه‌ای است که دوست دارم حتی سر تمرین تیم ملی هم مفید باشم اما در حال حاضر دروازه بان های بسیار خوب و جوانی داریم که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند؛ نغرات خوبی مثل سپهر محمدی، مسعود محمدی، سجاد بابایی، سعید مومنی و مهدی رستمی.

صمیمی خاطرنشان کرد: سن برای بازی کردن در فوتبال و فوتسال یک عدد است. خداحافظی من ارتباطی به سن نداشت. فقط احساس کردم نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم و تمرکزم را روی بازی‌های باشگاهی گذاشتم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد ممکن بود برای جام ملت‌های آسیا از سوی وحید شمسایی به تیم ملی دعوت بشود، تاکید کرد: من هم امروز در بعضی از رسانه‌ها خواندم که گفته بودند در لیست وحید شمسایی بوده‌ام اما به هر حال من تصمیمم را برای خداحافظی از تیم ملی، بعد از بازی با قزاقستان در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی گرفته بودم.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: آقای ناظم الشریعه (سرمربی سابق تیم ملی) شاهد است که این تصمیم را بعد از بازی با قزاقستان گرفته بودم. می‌توانید این را از سپهر محمدی هم اتاقی من هم بپرسید. بنابراین بودن یا نبودن من در اردوهای تیم ملی بعد از جام جهانی ارتباطی به این تصمیم نداشت. اگر هم خداحافظی ام را دیر اعلام کردم به این خاطر بود که می‌خواستم آن را در یک تاریخ مناسب مثل روز تولدم رسانه‌ای کنم!

صمیمی با بیان اینکه حدود ۱۳۵ بازی برای تیم ملی فوتسال ایران انجام داده است، گفت: در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، برزیل را شکست دادیم و در نهایت به عنوان سوم دست یافتیم. دیدار با برزیل بهترین و به یادماندنی ترین بازی و خاطره من در تیم ملی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.