کد خبر : 239812
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 9:11
-

نیلوفر اردلان سرمربی پرسپولیس می شود؟

نیلوفر اردلان سرمربی پرسپولیس می شود؟

نیلوفر اردلان موفق شد پیکان را قهرمان سوپرلیگ فوتسال بانوان کند و شاید در آینده سرمربی تیم بانوان پرسپولیس شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اولین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان چند روز قبل  به  پایان رسید و پیکان تهران توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. پیکانی‌ها در شرایطی توانستند فاتح رقابت‌های سوپرلیگ شوند که یک چهره نام‌آشنا سکان‌دار خودروسازان بود و نیلوفر اردلان در قامت سرمربی هدایت تیم پیکان را برعهده داشت که توانست همراه این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند تا بعد از گذراندن سال‌های درخشان در عرصه بازی بتواند در عرصه مربیگری هم روزهای خوبی را بگذراند.

اردلان که سابقه قهرمانی با تیم زیر ۲۰ سال بانوان در تورنمنت کافا را در کارنامه دارد، به همراه پیکان هم سال قبل و هم امسال قهرمان شد تا در شروع راه مربیگری خودش جام‌ها را یکی پس از دیگری مال خود کند.

اردلان که خودش را به عنوان یکی از مربیان صاحب سبک معرفی کرده ، به شدت پرسپولیسی است و همواره از علاقه خودش به این تیم صحبت کرده است. سرمربی که خود را همواره یکی از هواداران سرسخت پرسپولیس معرفی کرده و شاید بتوان رزومه موفق او را در سالیان گذشته با کارنامه برانکو ایوانکوویچ در دوره حضورش در پرسپولیس مقایسه کرد.

گفته می‌شود که مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال تیمداری در فصل آینده رقابت‌های زنان هستند و با این اوصاف دور از ذهن نیست که انتخاب اول آن‌ها نیلوفر اردلان باشد؛ آن‌هم باتوجه به اینکه همین چند روز قبل و بعد از قهرمانی با پیکان، قرارداد اردلان با این تیم  به پایان رسید و آینده همکاری طرفین مشخص نیست.

از همین رو این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک باب مذاکره را با این مربی پرافتخار باز کند و اردلان هم با توجه به علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد، هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده بگیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.