کد خبر : 239927
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 11:31
-

سلگی: اولویتم ادامه همکاری با سفیر گفتمان است/ همدلی و رفاقت باعث تحول سفیر شد

سلگی: اولویتم ادامه همکاری با سفیر گفتمان است/ همدلی و رفاقت باعث تحول سفیر شد

مربی دروازه بان های تیم سفیر گفتمان در مورد وضعیت خودش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هادی سلگی مربی دروازه بان های تیم سفیر گفتمان تهران در مورد فصلی که گذشت گفت:  امسال واقعا لیگ فوق‌العاده پویایی داشتیم. من از نیم فصل دوم مسابقات و بعد از توافق با تیم فوق‌العاده خوب سفیر گفتمان تهران به این مجموعه پیوستم  که جا دارد از مجموعه مدیریتی باشگاه آقایان  فائقی و تقوی و سرمربی تیم آقای زرخانلی که این اعتماد را به من کردند تشکر کنم.

وی افزود:خدا را شاکرم که خداوند عزت داد و توانستیم با تلاش و همتی که بازیکنان داشتند تیم گلری یک نیم فصل خوب را پشت سر بگذارد که باید از آقای مجتبی نصیرنیا و گلرهای جوان تیم یعنی سیدعلی قاسمپور و هاشم ابرقویی تشکر کنم که با یک همدلی و رفاقت خوب کار را پیش بردیم و برنامه خوبی که برای نیم فصل دوم با هماهنگی آقای زرخانلی داشتیم نتیجه اش سبب موفقیت و تحول تیم شد. البته باید از مدیرعامل باشگاه که تمام امکانات چه از لحاظ رفاهی و مالی و چه روحی روانی را برای مجموعه ما فراهم کرده بود تشکر کنم. 
سلگی تاکید کرد: برای فصل آینده اولویت من ادامه همکاری با سفیر گفتمان تهران است که اگر توفیق همکاری باشد با افتخار در خدمت این تیم خواهم بود البته از طرف یک باشگاه دیگر  هم پیشنهادی شده که صبر کردم تا شرایط باشگاه سفیر گفتمان مشخص شود و بعد این پیشنهاد را بررسی کنم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۸

خنده داره واقعا!!!!!!!!!🤣🤣🤣