کد خبر : 239998
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 11:14
-

لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن از همین حالا به فکر انتقام از ایران!

لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن از همین حالا به فکر انتقام از ایران!

لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال ایران روز سه شنبه گذشته در دیدار فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند موفق شد ژاپن را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست بدهد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

ژاپن در حالی پا به این مسابقه گذاشت که ایران قصد داشت انتقام فینال جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا را بگیرد؛ دیداری که ایران با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را به ژاپن واگذار کرد و از رسیدن به قهرمانی در قاره کهن بازماند.

اهمیت قهرمانی در تورنمنت تایلند هرچند از نظر اعتبار به اندازه فینال آسیا نبود اما برای تیم وحید شمسایی اهمیت زیادی داشت چرا که توانست آن باخت آسیایی را جبران کرده و اعتبار دوباره ای به فوتسال ایران برابر ژاپن بدهد.

ژاپنی‌ها که شاید باخت به ایران را در تایلند انتظار نداشتند از همین حالا برنامه ریزی را برای دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های آسیا و سپس مرحله نهایی این بازی‌ها در سال ۲۰۲۴ آغاز کرده‌اند؛ با این امید که بتوانند انتقام شکست برابر ایران را در آن مسابقات بگیرند.

«کایتو یامادا» بازیکن تیم ملی فوتسال ژاپن که در تورنمنت تایلند حضور داشت و یکی از لژیونرهای این کشور در لیگ اسپانیا محسوب می‌شود، بعد از باخت به ایران گفت: این سفر با نایب قهرمانی به پایان رسید. احساسم این است که در هر مسابقه به عنوان یک تیم در حال رشد و پیشرفت هستیم.

وی تاکید کرد: می‌توانم نقاط قوت هر بازیکن را احساس کنم و وقتی به تیم خودم بازگشتم باید از آن به عنوان تجربه استفاده کنم.

بازیکن ژاپنی تیم اینترمووی استار اسپانیا همچنین گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا یک بار دیگر این لباس را بپوشم تا بتوانیم این شکست به ایران را جبران کنیم (انتقام بگیریم).

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.