کد خبر : 240086
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 12:19
-

پاسخ شفاف نخ‌باف به شایعه کناره‌گیری از لیگ‌برتر فوتسال/ کراپ ۱۴۰۲ دنبال بهتر از سومی

پاسخ شفاف نخ‌باف به شایعه کناره‌گیری از لیگ‌برتر فوتسال/ کراپ ۱۴۰۲ دنبال بهتر از سومی

مدیرعامل باشگاه کراپ الوند با انتخاب سرمربی تیمش عملا به شایعات کناره‌گیری از لیگ‌برتر پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که پس از پایان رقابت‌های لیگ‌برتر۱۴۰۱ شایعاتی مبنی بر دلسرد شدن مالکان باشگاه خصوصی کراپ از ادامه تیمداری در فوتسال به گوش می‌رسید و حتی حرف از جایگزینی جدید برای ادامه حضور قزوینی‌ها در این رقابت‌ها به میان آمده بود، برادران نخ‌باف با تمدید قرارداد سرمربی تیم خود رسما به این شایعات پایان دادند.

رضا لک در حالی روز گذشته قرارداد خود را با کراپ تمدید کرد که مشخصا امسال ماموریتی جز جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی ندارد. برادران کمال طلب نخ‌باف که چیزی جز قهرمانی آنها را راضی نمی‌کند حالا با دبل در کسب عنوان سومی لیگ فقط به رده‌های بالاتر جدول فکر می‌کنند و این هدف قطعی در رقابت با مدعیان سنتی قهرمانی، لیگ ۱۴۰۲ را جذابتر از گذشته خواهد کرد.

این تیم سال گذشته با دریافت کمترین گل خورده لیگ، بهترین عملکرد را از لحاظ کار دفاعی و خط دروازه‌بان داشته و به نظر می‌رسد با تقویت قوای هجومی خود حرف‌های تازه‌ای برای گفتن در لیگ آتی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هادی یکشنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

با وجود علی زندی قطعا هم قهرمان میشن خخخخ
دوست عزیز تغییری در تفکرات کادر فنی بوجود بیار این تیم با این بودجه و نفرات خودبخود قهرمان میشه اما متاسفانه کادر فنی علی الخصوص دستیارها برعکس عمل میکنن و این مدلی بازم بری جلو سوم هم نمیشی امسال