حیف یازده سال عمری که با خلوص نیت برای این ناسپاسان گذاشتی
اختصاصی Fut5al/ جدایی سپهر از گیتی پسند ؛ محمدی: میخواهم چالش جدیدی را تجربه کنم

دروازهبان گیتی پسند از این تیم جدا شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سپهر محمدی دروازه بان تیم گیتی پسند اصفهان پس از ۱۱ سال بازی در این تیم، از جمع اصفهانی جدا شد.
محمدی که سابقه سه قهرمانی در لیگ برتر و چندین بار انتخاب به عنوان بهترین دروازهبان لیگ را با گیتی پسند دارد برای فصل جدید این تیم را همراهی نمی کند.
محمدی در گفتگو با Fut5al گفت: علیرغم میل باطنی ام امسال فکر نکنم با گیتی پسند همکاری کنم و می خواهم دنبال یک چالش جدید باشم و به زودی تیم جدیدم روا مشخص می کنم.
برچسب ها :سپهر محمدی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱