کد خبر : 240266
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 15:54
-

میرزامحمدی: همه جا مقاومت را با اسم خدادادی می‌شناسند / توانستیم جایگاه سومی مقاومت را تثبیت کنیم

میرزامحمدی: همه جا مقاومت را با اسم خدادادی می‌شناسند / توانستیم جایگاه سومی مقاومت را تثبیت کنیم
امیدوارم افرادی در راس باشگاه‌ها و جایگاه تصمیم‌گیری قرار بگیرند که ورزشی باشند و شرایط ورزش و ورزشکاران را درک کنند. تا هم ورزشکاران به سوی پیشرفت حرکت کنند و هم مربیان با خیال آسوده در مسیر از پیش طراحی شده خود حرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فوتسال تهران در چند سال گذشته با چند اسم و تیم همیشه مطرح بوده است که یکی از این تیم‌ها مقاومت تهران است. تیمی نظامی که با جذب بازیکنان سرباز قهرمان همیشه خود را جزو مدعیان معرفی می‌کند. سربازان مقاومت که امسال موفق شده بودند از لیگ دسته دو به لیگ یک صعود کنند. با ایستادن در مکان سوم گروه دوم بازی‌ها بهترین مقام خود در لیگ دسته یک را کسب کردند. حسام میرزامحمدی سرمربی این تیم در پنج هفته آخر لیگ دسته یک در خصوص نتایج نماینده تهران در این فصل از لیگ دسته یک گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این فصل از رقابت‌های سخت و دشوار لیگ دسته یک توانستیم رتبه سوم جدول را در گروه دوم بازی‌ها کسب کنیم. اول از هر چیز یک خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم به بازیکنان جوان و جویای نام تیم که انصافا خوب جنگیدن و شجاعانه به دیدار حریفان رفتند. جا دارد یک خسته‌نباشید و خدا قوت هم به آقایان ابولفضل حسینی مربی بدنساز، مهدی صادقی مربی گلرها و حسن غریبی سرپرست خوبمان عرض کنم که واقعا زحمات زیادی برای تیم کشیدند.
میرزامحمدی در خصوص جدایی محمد خدادادی از مقاومت تهران گفت: همانطور که می‌دانید تیم فوتسال مقاومت تهران همه جا با اسم محمد خدادادی شناخته می‌شود. کسی که سال قبل عناوین بهترین مربی استان تهران و بهترین مربی رده‌های پایه در کل کشور را کسب می‌کند، قطعا قابلیت‌ها و توانایی‌های زیادی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی دارد. که مدعای این صحبت‌های من نتایج مقاومت در سال‌های گذشته است. اما متاسفانه یک سری از دوستانی که در راس کار قرار داشتند قدر ایشان را ندانستند و به حرف‌هایی که زدند عمل نکردند و ایشان را مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار دادند. تا در نهایت محمد خدادادی پنج هفته آخر فصل از تیم جدا شود. پس از جدایی ایشان من و دیگر اعضای کادر فنی حاضر به همکاری نشدیم اما در نهایت با صحبتی که آقای خدادادی با بنده کردند به جهت اینکه تیم لطمه نخورد و آینده‌ی جوانان تیم خراب نشود به همکاری با تیم ادامه دادیم. اگر در این چند هفته مقاومت تهران بردی بدست آورده و عنوان سومی خودش را در جدول رده‌بندی تثبیت کرد ، حاصل تفکرات و زحمات ایشان بوده است. همینجا از سمت خودم و کلیه کادر فنی از اعتمادی که ایشان در ابتدای فصل به ما کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
سرمربی مقاومت تهران در انتهای صحبت‌هایش گفت: در آخر صحبت‌هایم امیدوارم افرادی در راس باشگاه‌ها و جایگاه تصمیم‌گیری قرار بگیرند که ورزشی باشند و شرایط ورزش و ورزشکاران را درک کنند. تا هم ورزشکاران به سوی پیشرفت حرکت کنند و هم مربیان با خیال آسوده در مسیر از پیش طراحی شده خود حرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.