کد خبر : 240435
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 16:46
-

سپهر محمدی در گفتگو با Fut5al :

توافق نکردم و پس از ۱۱سال از گیتی‌پسند می‌روم/ هواداران با صبوری به قواعد ورزش حرفه‌ای احترام بگذارند

توافق نکردم و پس از ۱۱سال از گیتی‌پسند می‌روم/ هواداران با صبوری به قواعد ورزش حرفه‌ای احترام بگذارند

سنگربان سابق گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به اینکه با باشگاه برای سال آینده به توافق نرسیدیم، پس از ۱۱ سال از گیتی‌پسند جدا می‌شوم.

سپهر محمدی پس از جدایی از گیتی‌پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: پس از مذاکراتی که با باشگاه‌ بزرگ گیتی‌پسند داشتم در نهایت احترام به توافق نرسیدیم و بدون کوچکترین حاشیه و طبق قواعد حرفه‌ای فوتسال پس از ۱۱سال حضور در این باشگاه رسما جدا شدم‌. 

 

او افزود: افتخارات و عناوین بسیاری را با پیراهن باشگاه گیتی‌پسند بدست آوردم و خاطرات بسیار خوبی‌ از حضور در این تیم دارم که فراموش‌شدنی نیست و همیشه برای من لذت‌بخش خواهد بود. 

 

محمدی با تمجید از مدیران باشگاه گیتی‌پسند، تصریح کرد: آقای جنتی سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در فوتسال انجام داده‌اند که به این رشته کمک فراوانی کرده و باید بابت این حمایت‌ها به ایشان و دیگر مدیران عزیز باشگاه خدا قوت گفت. 

 

سنگربان سابق گیتی‌پسند تاکید کرد: باید همچنین از مردم عزیز اصفهان و هواداران خونگرم گیتی‌پسند تشکر کنم که همواره مرا مورد حمایت خود قرار دادند و در هر شرایطی پشتیبان من بودند. همین جا از آنها هم می‌خواهم با صبوری به قواعد حرفه‌ای فوتبال احترام بگذارند و انشاالله اتفاقات خوبی برایشان رقم خواهد خورد. 

 

محمدی در خصوص مقصد جدید خود نیز متذکر شد: تا این لحظه با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام و فعلا قصد استراحت دارم تا بعد از تعطیلات به طور جدی به تیم جدید در ادامه راه حرفه‌ای خود فکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

مطمئنا گیتی پسند وشخص کشاورز ازاین موضوع لطمه خواهند خوردوقدر شمارابیشتر خواهند دانست .موفق باشید

وحید جمعه , ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

و یک بار دیگر محمد کشاورز با برنامه ریزی و همدستی یک سری افراد در باشگاه و حمایت پوریا جنتی یک‌سرمایه فوتسال اصفهان را حذف می کنند. خسته نباشید واقعا

وحید جمعه , ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

رفتی چون اصفهانی هستی و برای بعضی ها خطرناکه بودن تو در گیتی پسند