کد خبر : 240583
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 22:50
-

قاضی: همزمانی اردوی تیم‌های ملی اتفاق جدیدی نیست / بازیار در اختیار کادر تیم ملی بزرگسالان قرار خواهد گرفت

قاضی: همزمانی اردوی تیم‌های ملی اتفاق جدیدی نیست / بازیار در اختیار کادر تیم ملی بزرگسالان قرار خواهد گرفت
تیم ملی بزرگسالان هر رشته ویترین آن رشته است. ما هم در کادر فنی تیم ملی زیر ۲۱ سال حتما تمام همکاری‌های لازم را با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از اعلام لیست تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و زیر ۲۰ سال برای اولین اردوی خود در سال ۱۴۰۲، انتقاداتی مبنی بر مشترک بودن زمان و مکان برگزاری اردوی دو تیم و مشترک بودن اسم یک بازیکن در هر دو لیست عنوان شد که در نوع خودش عجیب بود. محمود قاضی مربی تیم ملی زیر ۲۰ سال که خودش سابقه سال‌ها حضور در اردوهای تیم‌های ملی را در کارنامه دارد در این خصوص گفت: این نخستین بار نیست که اردوهای تیم‌های ملی فوتسال همزمان باشد و واقعا از این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود تعجب می‌کنم. بارها این همزمانی رخ داده و اتفاق جدیدی نیست. وقتی هر دو تیم تقریبا در یک بازه زمانی دیدارهای تدارکاتی دارند، پس همزمانی اردوی دو تیم موضوعی نیست که خارج از تصور عده‌ای باشد. تیم ملی بزرگسالان در انتهای فروردین با تیم ملی ازبکستان دیدار خواهد کرد و تیم ملی جوانان از ۷ اردی‌بهشت در تورتمنت تهران حضور پیدا می‌کند.
مربی تیم ملی ادامه داد: تیم ملی بزرگسالان هر رشته ویترین آن رشته است. ما هم در کادر فنی تیم ملی زیر ۲۱ سال حتما تمام همکاری‌های لازم را با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان انجام خواهیم داد. یکی از انتقادات مطرح شده حضور بازیکن مشترک در لیست دو تیم است. حتما اولویت حضور محمدحسین بازیار تیم ملی بزرگسالان است و این موضوع را هم به خود بازیکن و هم به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعلام کردیم که ایشان در اختیار این تیم قرار دارد. محمدحسین بعد از پایان اردوهای بزرگسالان و در صورت نیاز برای حضور در تورنمنت تهران دوباره به اردوی تیم ملی جوانان دعوت خواهد شد. به هر حال بازیار ۱۰ ماه هست که در لیست تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و این مورد توجه ما قرار دارد.
قاضی درخصوص زمان برگزاری تمرینات در یک سالن مشترک گفت: به هر حال این موضوع با جلسه‌ای بین سرپرستان دو تیم حل خواهد شد و موضوع مهمی نیست. هدف ما از تشکیل تیم‌های ملی پایه کمک به رشد و شکوفایی فوتسال و در نهایت آماده کردن بازیکنان برای حضور در ترکیب تیم ملی بزگسالان است. پس مشکلات خاصی در زمینه همکاری نیست. و لازم است تاکید کنم که هماهنگی لازم بین کادرهای فنی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان وجود دارد و در این زمینه هیچ مشکلی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.