کد خبر : 244372
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 10:50
-

مالک ستاره بوتیا به Fut5al خبر داد:

انتخاب سرمربی تیم از میان چهار گزینه کارنامه‌دار/ ستاره بوتیا قطعا در تهران بازی می‌کند

انتخاب سرمربی تیم از میان چهار گزینه کارنامه‌دار/ ستاره بوتیا قطعا در تهران بازی می‌کند

مالک و مدیرعامل باشگاه ستاره بوتیا از انتخاب سرمربی این تیم از میان چهار گزینه تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، امتیاز تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت رسما به هلدینگ توسعه و تجارت بوتیا انتقال یافت تا این تیم جدید‌الورود از لیگ ۱۴۰۲ رسما در تهران کار خود را آغاز کند.

 

عباسعلی محمدی مالک باشگاه ستاره بوتیا در خصوص انتخاب سرمربی تیمش به Fut5al گفت: از چهار مربی کارنامه‌دار لیگ‌برتر، برنامه گرفته‌ایم که مشغول بررسی خواسته ها و تطابق نظرات مشترک هستیم تا انشاالله تا پایان هفته رسما سرمربی تیم را اعلام کنیم.

 

مدیرعامل ستاره بوتیا تاکید کرد: با توجه به اینکه فاصله زیادی تا شروع لیگ‌برتر نداریم عملا هدفگذاری خود را بر ثبات در اولین سال حضور ستاره بوتیا در لیگ‌برتر گذاشته‌ایم و دست سرمربی را نیز باز خواهیم گذاشت اما برای سال‌های آینده حتما با شرایط ویژه و برنامه مدون ورود خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به اینکه محل برگزاری بازی‌های ستاره بوتیا کجا خواهد بود؟ گفت: چند شهر را مدنظر داشتیم اما در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم که قطعا در تهران بازی‌های خود را انجام دهیم و امیدوارم که شروع خوبی داشته باشیم.

 

محمدی در خاتمه یادآور شد: دورنمای گسترده‌ای در باشگاهداری ستاره بوتیا داریم و به احتمال فراوان در لیگ‌های پایین‌تر در شهرهای دیگر نیز تیمداری کنیم تا بتوانیم استعدادهای بیشتری را متبلور کرده و به فوتسال ایران ارائه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.