کد خبر : 244431
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 11:32
-

تقی‌پور: برای میزبانی لیگ قهرمانان فوتسال با تایلند رقابت می‌کنیم/ اتهام گروکشی به خطیبی شیطنت بود

تقی‌پور: برای میزبانی لیگ قهرمانان فوتسال با تایلند رقابت می‌کنیم/ اتهام گروکشی به خطیبی شیطنت بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، صحبت از گروکشی مدیرعامل پیشین این باشگاه را شیطنت و مسئله‌ای نادرست دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور درباره شرایط مس سونگون در فاصله ۲۶ روز تا آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بعد از اردو در تهران، تمرینات را به‌خاطر تعویق لیگ برتر تعطیل کردیم. در نقل‌وانتقالات توانستیم نفراتی در شأن مس سونگون جذب کنیم. امسال ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم و کار دشواری پیش روی ماست. امسال مدافع عنوان قهرمانی هستیم و همین مسئله، کارمان را سخت می‌کند.
وی با بیان اینکه همه تیم‌ها انگیزه زیادی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر دارند، تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوییم امتیازات همه دیدارها را جمع می‌کنیم. باشگاه مس و بازیکنان تیم خودشان می‌دانند چه کار سختی دارند. امیدوارم بتوانیم در حد یک تیم قهرمان وارد مسابقات شویم. قرار است کمیته فوتسال برنامه‌ای کلی برای نیم‌فصل اول و دوم بدهد که مطابق آن پیش برویم.
سرمربی مس سونگون در مورد رفت و برگشت مهدی جاوید و بازگشت فرهاد فخیم که فصل گذشته به‌خاطر اختلاف با تقی‌پور جدا شد، خاطرنشان کرد: جاوید بازیکن ما بود و با مس قرارداد بسته بود. او بلافاصله پس از پایان فصل، قراردادش را تمدید کرده بود و بازیکن تاپ ماست. جاوید روز به روز بهتر از گذشته می‌شود. فخیم هم بازیکنی بزرگ است و مشکلی با هم نداریم.
تقی‌پور درباره اتهام گروکشی به رسول خطیبی (مدیرعامل پیشین مس) که گفته می‌شد باقیمانده قرارداد سال گذشته بازیکنان را در صورت تمدید پرداخت می‌کرد، به تسنیم گفت: اصلاً چنین چیزی صحت نداشت و این مسائل، شیطنتی بود که درآورده بودند! با تغییر مدیرعامل هم همه چیز عالی است و مطابق روال گذشته به کارمان ادامه می‌دهیم. نجف‌زاده (مدیرعامل جدید مس سونگون) فردی ورزشی است و به ما کمک می‌کند.
وی در مورد اینکه برگزاری یا لغو مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۳ عنوان کرد: به ما گفتند که رقابت‌ها قطعاً برگزار می‌شود. باشگاه مس سونگون برای میزبانی بازی‌های قهرمانی آسیا با AFC رایزنی کرده و تایلند رقیب ما برای میزبانی مسابقات است. برای موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.