کد خبر : 244486
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 22:28
-

دیدار مدیرعامل مس سونگون با شاگردان تقی‌پور/ معارفه مدیر تیم فوتسال انجام شد+ عکس‌ها

دیدار مدیرعامل مس سونگون با شاگردان تقی‌پور/ معارفه مدیر تیم فوتسال انجام شد+ عکس‌ها

یاسر نجف‌زاده با بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، با حضور در تمرین امروز تیم فوتسال باشگاه، با اعضای این تیم دیدار کرد. در این دیدار صمیمانه اعضای تیم فوتسال مس با خوش آمدگویی به مدیرعامل جدید برای او در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرده و دغدغه‌های خود را به گوش نجف‌زاده رساندند. 

مدیرعامل مس سونگون نیز در صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت بالای رشته فوتسال در چارت باشگاه تاکید کرد که تلاش و هدف مجموعه مدیریتی باشگاه ایجاد بهترین شرایط ممکن برای اعضای تیمی است که با افتخارات خود به نماد باشگاه مس تبدیل شده‌اند. 

نجف‌زاده با تاکید به اینکه هدف‌گذاری تیم فوتسال مس بایستی فراتر از قهرمانی در لیگ باشد گفت: اهمیت قهرمانی در ایران قابل کتمان نیست اما قطعا با جایگاه فعلی و ستاره‌هایی که داریم قهرمانی‌های بزرگ‌تر در عرصه های بین‌المللی را از تیم فوتسال‌مان انتظار داریم. برای تحقق این امر نیز این اطمینان را به شما می‌دهیم که از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به گونه شایسته پای به مسابقات بگذاریم. 

در حاشیه حضور مدیرعامل مس سونگون با اعضای تیم فوتسال اسماعیل تقی‌پور به نمایندگی از کادرفنی و فرهاد فخیم به نمایندگی از بازیکنان دقایقی صحبت کرده و برای او آرزوی موفقیت کردند. 

همچنین با حضور یاسر نجف‌زاده، مراسم معارفه مهدی مرشدی به عنوان مدیر جدید این تیم نیز برگزار شد و از زحمات اجلال نصیری به عنوان مدیرتیم سابق تجلیل به عمل آمد. 

گفتنی است که مرشدی داور سابق لیگ برتر فوتسال کشور، نماینده سازمان لیگ فوتسال و دکترای مدیریت ورزش است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.