کد خبر : 244477
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 8:31
-

کشاورز:تعویق شروع لیگ ما را اذیت کرد/چطور مسابقات کافا در برنامه و تقویم سازمان لیگ فوتسال نبوده است؟/گیتی‌پسند هر سال برای قهرمانی آماده می‌شد

کشاورز:تعویق شروع لیگ ما را اذیت کرد/چطور مسابقات کافا در برنامه و تقویم سازمان لیگ فوتسال نبوده است؟/گیتی‌پسند هر سال برای قهرمانی آماده می‌شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: چطور مسابقات کافا در برنامه و تقویم سازمان لیگ فوتسال نبوده است؟ بعد از اعلام برنامه لیگ برتر، مسابقات کافا به تقویم اضافه شد که این موضوع کار ما را سخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،تیم فوتسال گیتی‌پسند که در بیست‌و‌چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر به مقام نایب‌قهرمانی دست یافته بود؛ برای فصل جاری تغییرات گسترده‌ای در ترکیب بازیکنان خود به وجود آورده است. به گفته سرمربی گیتی‌پسند، این تیم به دنبال آینده‌نگری است.
محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با شرایط تیمش اظهار داشت: جزو تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را به موقع شروع کردیم، فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته و بازی‌های دوستانه را نیز انجام داده و آماده شروع لیگ بودیم که به خاطر‌ مسابقات کافا و بازی‌های آسیایی به ما اعلام شد لیگ با تأخیر آغاز می‌شود.
وی افزود: این تغییرات ما را اذیت کرد و مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنیم و یک برنامه‌ریزی جدید انجام دهیم؛ ما فکر می‌کردیم که لیگ ۲۰ تیر ماه آغاز خواهد شد و حالا حدود ۲۵ روز دیگر تا شروع لیگ باید منتظر بمانیم، بعد از ۵ روز تعطیلی تمرینات را از سر خواهیم گرفت.
کشاورز ضمن تشکر از کامیانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال به خاطر تلاش‌هایی که انجام داده است، خاطرنشان کرد: باید این انتقاد را مطرح کنم که چطور مسابقات کافا در برنامه و تقویم سازمان لیگ فوتسال نبوده است؟ بعد از اعلام برنامه لیگ برتر، مسابقات کافا به تقویم اضافه شد که این موضوع کار ما را سخت کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که هدف گیتی‌پسند برای حضور در فصل جاری لیگ برتر چیست، گفت: تغییرات زیادی داشتیم، اسکلت تیم به طور کامل تغییر کرده است تا فضا برای جوان‌ترها باز شود.
وی ادامه داد: گیتی‌پسند هر سال برای قهرمانی آماده می‌شد و امسال هم خیلی دوست داریم در جایگاه‌های بالا قرار بگیریم اما اولویت ما ساختن تیمی برای آینده گیتی‌پسند است تا در سال‌های بعدی با کمترین تغییرات در لیگ به فعالیت خود ادامه دهد؛ در این فصل به دنبال جوان‌گرایی بودیم و فکر می‌کنم این کار را به خوبی انجام دادیم.
کشاورز با بیان اینکه در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگ زیادی از جمله علیرضا وفایی، سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده در کنار ما بودند، خاطرنشان کرد: در فصل جاری به هر دلیلی که نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم این بازیکنان در کنار ما نیستند، از همه آن‌ها که دوستان خوب‌ و درجه‌یک من نیز بودند، تشکر می‌کنم.
سرمربی گیتی‌پسند حضور بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه در تیم بزرگسالان را ارزشمند برشمرد و گفت: ۴۰ درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و بازیکنانی که در آکادمی گیتی‌پسند بودند به تیم بزرگسالان راه پیدا کردند، تا جایی که به یاد دارم استفاده از این تعداد بازیکن پایه در تیم گیتی‌پسند بی‌سابقه بوده است.
وی گفت: تمام تلاش من و مجموعه گیتی‌پسند این است تا جایی که بتوانیم از نیرو‌های استان اصفهان استفاده کنیم تا استعداد‌های جدیدی را کشف و به تیم ملی معرفی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

لطف کنید فقط به تشکر از بازیکنان بزرگی که امسال بنابه هر دلیلی درکنار شما نیستند بسنده نکنید واگر واقعا دوست درجه یک شما میباشند تلاش کنید تا حقوق معوقه آنان پرداخت شود .