کد خبر : 244501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 10:39
-

مالک ستارگان بوتیا در گفتگو با Fut5al :

تکلیف سرمربی و مدیرعامل را امروز مشخص می‌کنیم/ خروج از استان بر عهده زندی‌بتن است

تکلیف سرمربی و مدیرعامل را امروز مشخص می‌کنیم/ خروج از استان بر عهده زندی‌بتن است

مالک باشگاه ستارگان بوتیا گفت: بررسی گزینه‌های ما قدری طول کشیده اما امروز به احتمال فراوان تکلیف سرمربی و مدیرعامل باشگاه را مشخص می‌کنیم.

عباسعلی محمدی مالک باشگاه ستارگان بوتیا که به تازگی امتیاز زندی بتن کلاردشت را خریداری کرده به Fut5al گفت: کارهای ما در حال انجام است و در حال بستن ساختار باشگاه هستیم تا انشاالله شروع خوبی داشته باشیم. امروز هم به احتمال فراوان تکلیف سرمربی را مشخص می‌کنیم چون برنامه‌های آنها را با کمک کمیته فنی خود بررسی کرده‌ایم و گزینه مدنظر را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه مشغله بالایی در شرکت بوتیا داریم تصمیم گرفته‌ایم که که برای باشگاه مدیرعامل انتخاب کنیم تا موارد مربوط به تیم فوتسال با سرعت بیشتری با ورود مدیرعامل به جلو برود.

 

محمدی در خصوص بازیکنان تیمش نیز یادآور شد: طبیعتا تا انتخاب سرمربی نمی‌توان بازیکنی را قطعی جذب کرد چراکه نظر ایشان به عنوان سکاندار فنی تیم شرط است اما ۲۰روزی هست که صحبتهای‌مان را برخی بازیکنان انجام داده و توافقات ضمنی کرده‌ایم اما امضاء را به انتخاب سرمربی و شنیدن نظر ایشان منوط کرده‌ایم.

 

مالک ستارگان بوتیا در پاسخ به روند نامه خروج از استان امتیاز زندی بتن یادآور شد: در این مورد قبلا صحبت‌هایمان کردیم و در دو سه روز اخیر در حال رایزنی هستیم. این موضوع جزو تعهدات زندی‌بتن است که خروجی را از استان بگیرند که ایشان هم در حال همکاری هستند. نامه‌نگاری‌ها انجام شده و کمیسیون ماده۵ شنبه تشکیل می‌شود تا مجوز بگیرم. شرط ما با زندی‌بتن خروجی از استان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.