کد خبر : 244508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 15:38
-

گفتگو تلفنی مدیرعامل پالایش نفت بندرعباس با همتای خود در مس سونگون ورزقان/ تقدیر بندری‌ها از اقدام اخلاق‌مدارانه مس

گفتگو تلفنی مدیرعامل پالایش نفت بندرعباس با همتای خود در مس سونگون ورزقان/ تقدیر بندری‌ها از اقدام اخلاق‌مدارانه مس

باشگاه پالایش نفت بندرعباس از اخلاق مداری و رعایت جوانمردی مس سونگون ورزقان در قبال این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسعود جداوی مدیرعامل پالایش نفت بندرعباس در تماسی تلفنی با مدیرعامل مس سونگون ورزقان از همکاری و همراهی این باشگاه در بازگشت محمد حسین بازیار به تبریز تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت بندرعباس تعامل و تبادل نظر با باشگاه‌های لیگ برتری را یکی از اولویت‌های این مجموعه عنوان کرد.

جداوی همچنین با قدردانی از باشگاه‌های گیتی‌پسند اصفهان، گهرزمین سیرجان، فولاد زرند کرمان، مس سونگون تبریز، اخلاق‌مداری و حرفه‌ای بودن ساختار این باشگاه‌ها را تحسین‌برانگیز خواند.

پیش از این برخی از ملی‌پوشان پالایش نفت بندرعباس (محمدحسین بازیار، علی جوذری، امین مراد احمدی و امیرحسین دهقانی) با وجود قرارداد با باشگاه پالایش نفت بدلیل ناآگاهی از مدت قرارداد خود در اقدامی سهل‌انگارانه با دیگر تیم‌های لیگ‌برتری وارد مذاکره شده بودند که بلافاصله پس از اطلاع و با همراهی باشگاه‌های مقصد خود به بندرعباس بازگشتند. 

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت بندرعباس با ساختار جدید و با رویکرد حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای رسماً از امسال کار خود را آغاز کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.