کد خبر : 244557
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 8:08
-

به دلیل عدم حضور در تیم ملی

محرومیت و جریمه برای سه بازیکن و دو باشگاه

محرومیت و جریمه برای سه بازیکن و دو باشگاه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت کمیته فوتسال از سه باشگاه فوتسال را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت کمیته فوتسال از سه باشگاه فوتسال را صادر کرد.
 

باتوجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال امید جهت شرکت در مسابقات کافا و پیرو مکاتبات قبلی کمیته فوتسال از باشگاه های فرهنگی ورزشی گهر زمین سیرجان ، سن ایچ ساوه درخواست اعزام بازیکنان مربوطه علی احسانی از باشگاه سن ایچ و امیر رضا کهزادی و مهدی دهقان نجات از باشگاه گهر زمین سیرجان ، باشگاههای فوق نسبت به اعزام بازیکنان نامبرده جهت حضور در اردوی تیم ملی خودداری کردند .

کمیته انضباطی از باشگاه های نامبرده و بازیکنان خواست تا درخصوص علت عدم حضور در تمرینات و اردوی تیم ملی دفاعیه خود را ارسال کنند.

بر همین اساس باشگاه سن ایچ ساوه توضیحاتی درمورد علت عدم موافقت یا اعزام علی احسانی را در تمرینات و اردوی تیم ملی مطرح و از سوی باشگاه گهر زمین سیرجان جوابیه ای درخصوص عدم حضور بازیکنان در اردوی مربوطه به این کمیته ارسال نشد.

 در نتیجه کمیته انضباطی بر اساس محتویات پرونده و با توجه به عدم همکاری بازیکنان و باشگاه ها و دفاعیات بلاوجه سن ایچ ساوه شرکت در تمرینات تیم ملی فوتسال و انطباق موضوع با ماده ۸۳ مقررات انضباطی و با احراز تخلفات علی احسانی “بازیکن” تیم سن ایچ ساوه و امیر رضا کهزادی و مهدی دهقان از باشگاه گهر زمین سیرجان هریک منفرداً به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و هر نفر به پرداخت ۲۶۰ میلیوت ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین به استناد همان مقررات باشگاه سن ایچ ساوه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گهر زمین سیرجان نیز به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند .

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.