کد خبر : 244607
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 12:34
-

عمادی در گفتگو با Fut5al :

قراردادم را با ستاره بوتیا امضاء کرده‌ام/ تکلیف خروج از استان مشخص شود، استارت می‌زنیم/ با هیچ مربی و بازیکنی حرف نزده‌ایم!

قراردادم را با ستاره بوتیا امضاء کرده‌ام/ تکلیف خروج از استان مشخص شود، استارت می‌زنیم/ با هیچ مربی و بازیکنی حرف نزده‌ایم!

مصطفی عمادی گفت: قراردادم را با ستاره بوتیا امضاء کرده‌ام ولی هنوز کارمان را شروع نکرده‌ایم.

مصطفی عمادی سرمربی تیم فوتسال ستاره بوتیا تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: روز شنبه قراردادم را با باشگاه امضاء کرده‌ام و تنها منتظر اتمام مراحل خروج از استان امتیاز از کلاردشت هستیم تا رسما تمرینات خود را شروع کنیم.

سرمربی بوتیا در خصوص دستیاران و بازیکنانش نیز متذکر شد: واقعیت این است که تا الان با هیچ بازیکنی بدلیل اینکه تکلیف تیم کاملا مشخصا نبوده صحبتی نکرده‌ام و همینطور با هیچ مربی‌ای در خصوص دستیاری صحبت نداشته ام تا با انتقال امتیاز همه چیز رسما شروع شود.

عمادی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی نامه خروج از امتیاز زندی‌بتن به تهران خواهد آمد؟ گفت: صحبت‌هایی در این خصوص انجام شده است و ظاهرا نامه‌نگاری‌های اولیه و حتی کارهای فدراسیون هم انجام شده ولی انشاالله قرار است که تا روز چهارشنبه امتیاز به تهران بیاید و امیدوارانه منتظر آن برای شروع کارمان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.