کد خبر : 244631
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 16:22
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

سرباز تیم‌ملی بوده‌ام و از تیم کشورم بزرگتر نیستم/ سوءتفاهمات مربوط به قبل از تعویق لیگ بود/ قهرمانی حق تیم‌ملی در کافا است

سرباز تیم‌ملی بوده‌ام و از تیم کشورم بزرگتر نیستم/ سوءتفاهمات مربوط به قبل از تعویق لیگ بود/ قهرمانی حق تیم‌ملی در کافا است

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: متاسفانه از حرف‌های من بد برداشت کردند والا هیچ وقت نگفته‌ام که من یا باشگاهم خدای نکرده از تیم‌ملی بزرگتر هستیم.

جواد اصغری‌مقدم سرمربی سن‌ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: اتفاقاتی پیش از اعلام تعویق رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال افتاد که مصادف با مصدومیت دست گلر اول ما و مشکل سربازی گلر دوم تیم شد که مجبور شدیم کتبا و شفاها از کادر محترم تیم‌ملی بخواهیم که شرایط خاص سن‌ایچ را برای دعوت گلرمان یکبار دیگر بررسی کنند. 

 

او با بیان اینکه بروز سوتفاهم میان تیم‌ملی و باشگاه سن‌ایچ محرز است، ادامه داد: در این شرایط هیچ صحبتی با ما انجام نشد که قطعا گلرتان را با همین شرایط بفرستید یا نفرستید که اگر برای حضور ایشان به ما تکلیف می‌شد قطعا بزرگتر از تیم‌ملی نبودیم و با همین شرایط احسانی باز هم او را به اردو می‌فرستادیم. ما وقتی متوجه شدیم که نظر تیم‌ملی چیز دیگری بوده که رای علیه سن‌ایچ صادر شده بود چون هیچ صحبتی قبل از آن با ما نشد. 

 

سرمربی سن‌ایچ ساوه تاکید کرد: تمام سوابق مربیگری من و یا تیم‌داری باشگاه سن‌ایچ را که بررسی کنید چیزی جز تعامل با تیم‌های ملی و کمیته فوتسال نمی‌بینید اما سوتفاهماتی رخ داد که مربوط به قبل از اعلام تعویق لیگ‌برتر بود و اگر بعد از اعلام آن از ما بازیکن خواسته می‌شد نیازی به حفظ بازیکن نداشتیم و در نهایت یک هفته استراحت می‌دادیم. 

 

اصغری‌مقدم ادامه داد: ما به همین خاطر چند روز پیش یک گلر جدید هم استخدام کردیم تا در صورت نیاز به دروازه‌بان‌مان در تیم‌ملی، تمرینات ما از هم نپاشد و به اصلاح شکل داشته باشد. با این اقدام باشگاه در حقیقت خواستیم به تیم‌ملی در دعوت نفرات مطلوبش کمکی کرده باشیم. امیدوارم تیم‌ملی در کافا موفق باشد و جام را بالای سر ببرد چراکه حقش است. 

 

او با اشاره به سوابقش با پیراهن تیم‌ملی ایران خاطرنشان کرد: با افتخار سرباز تیم‌ملی ایران بوده‌ام و به هر تیمی چه از امید و بزرگسال و نوجوانان که کمکی نیاز داشته باشد موظفم به عنوان مربی باشگاه کمک کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.