کد خبر : 244624
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 15:01
-

چالش سختی که شمسایی باید از آن استقبال کند!/فرصتی برای شایسته های جامانده!

چالش سختی که شمسایی باید از آن استقبال کند!/فرصتی برای شایسته های جامانده!

شمسایی این فرصت را دارد تا به شایسته های جا مانده میدان بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اعلام زمان برگزاری جام ملت های آسیا و قرار گرفتن این تاریخ در خارج از روزهای فیفا باعث شده تا این بحث که تیم ملی فرصت استفاده از لژیونرها را ندارد حسابی داغ شود.
اتفاقی که حتی با شایعاتی مبنی بر احتمال استفاده از بازیکنان قدیمی توسط وحید شمسایی همراه شد.
شاید باید این اتفاق را به فال نیک گرفت.در ماه های اخیر اکثر کارشناسان از روند جوانگرایی وحید شمسایی انتقاد کرده و معتقدند با این اتفاق شمار زیادی از بازیکنان شایسته بیرون مانده اند.روندی که منجر به ناکامی ایران در کسب عنوان قهرمانی آسیا هم شد.
حالا شاید تغییر زمان جام ملت های آسیا و برخی محدودیت هایی که برای تیم ملی ایجاد می شود فرصت مناسبی برای شمسایی باشد تا در سیستم تیم ملی تغییراتی ایجاد کند.
او از یک سو فرصت دارد تا به صورت کامل لیگ برتر این فصل را مشاهده کرده و چشمش را به روی جوانانی که بیرون مانده اند نبندد و از سوی دیگر توجه ویژه خود را معطوف به بازیکنان شایسته ای که از نسل قبلی همچنان تعیین کننده و تاثیر گذار هستند کند. علی اصغر حسن زاده،مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی و… از جمله بازیکنان آماده فصل قبل بودند که از تیم ملی دور ماندند.
وقتی بازیکنی مثل حسن زاده همچنان حرف اول نقل و انتقالات را می زند و با رقمی نجومی (البته برای فوتسالی ها) راهی مس سونگون می شود نادیده گرفتن ارزش های امثال او لطمه زدن به اعتبار ملی است.
بازنگری در سیاست های تیم ملی این فرصت را به شمسایی می دهد تا با استفاده از همه پتانسیل ایران به شرط جوانگرایی معقول، هم شایسته ها را دعوت کند، هم به جوانان میدان دهد و هم در مدار موفقیت و قهرمانی قرار بگیرد تا با این شرایط همه چیز به نفع فوتسال ایران شده و تیم کشورمان با شرایط ایده ال پای به جام جهانی ازبکستان بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.