کد خبر : 244665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 21:40
-

علاوه بر تسویه کامل مطالبات فصل گذشته؛

۳۰درصد قرارداد جدید بندری‌ها واریز شد/ استارت پالایش نفت با خوش قولی در ورزش هرمزگان

۳۰درصد قرارداد جدید بندری‌ها واریز شد/ استارت پالایش نفت با خوش قولی در ورزش هرمزگان

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس امروز علاوه بر تسویه باقیمانده مطالبات فصل گذشته، ۳۰درصد از پیش پرداخت قرارداد فصل جدید خود را نیز دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت بندرعباس گفت: به همت اعضای هیات‌مدیره باشگاه پالایش نفت بندرعباس و طبق برنامه‌ریزی انجام شده مبلغ ۳۰درصد از قراردادها به عنوان پیش پرداخت فصل جدید به حساب بازیکنان واریز شد. 

 

مسعود جداوی افزود: با حمایت دکتر نامور مدیرعامل شرکت و مهندس جعفری رئیس هیات‌مدیره باشگاه و همراهی اعضای هیات‌مدیره ۳۰درصد از قرارداد باقیمانده فصل گذشته باشگاه صنایع هرمزگان به بازیکنان، عوامل فنی و اجرایی پرداخت شد تا از این پس هیچ شخصی از تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس طلب نداشته باشد؛ مضاف بر این ۳۰درصد قراردادهای جدید نیز به حساب بازیکنان نشست. 

 

وی گفت: هدف باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت بندرعباس حفظ اعتبار و جایگاه ورزش هرمزگان به خصوص فوتسال در سطح اول کشور است. 

 

مهندس جداوی با بیان اینکه تمامی تعهدات پذیرفت شده از سوی هیات‌مدیره نسبت به تیم فوتسال تا کنون عملی شده است، افزود: نگاه مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس همیشه به ورزش ویژه بوده و از این پس با همراهی و همگرایی بدنبال ساختاری مناسب در خور شان باشگاه پالایش در عرصه‌های ملی هستیم. 

 

تیم پالایش نفت بندرعباس با انتقال امتیاز از صنایع پشتیبان امسال بعنوان نماینده هرمزگان در لیگ‌برتر فوتسال کشور حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.