کد خبر : 244674
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 11:37
-

بروفه:یکی از اهداف آناصنعت در آینده نزدیک لمس جام است و به آن امیدواریم

بروفه:یکی از اهداف آناصنعت در آینده نزدیک لمس جام است و به آن امیدواریم

روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه آنا صنعت قم تأکید کرد تیمش در فصل جاری به دنبال قهرمانی نیست؛ اما این هدف را در آینده نزدیک دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روزبه بروفه قائم مقام آنا صنعت پاسارگاد قم در حاشیه دیدار دوستانه تیمش مقایل کراپ الوند ایرانیان در قزوین اظهار کرد: بازی با کراپ الوند ایرانیان یک مسابقه نتیجه‌بخش و مؤثر از دید کادر فنی بود و آن چه به دنبال آن بودیم، در این مسابقه و به‌طورکلی اردوی قزوین به دست آورده‌ایم.
وی در ادامه افزود: می‌خواهیم تیمی سرسخت و محترم در فصل پیش رو باشیم و ترکیب متشکل از نفرات باتجربه و باارزش ما در کنار بازیکنان جوان و آینده‌ساز فوتسال ایران، آناصنعت را به رقیبی سرسخت برای هر رقیبی در لیگ تبدیل می‌کند.
بروفه با تاکید بر این که آناصنعت در لیگ برتر ۱۴۰۲ به دنبال قهرمانی نیست گفت: نباید انتظارات را از آناصنعت بالا برود. کارهای زیادی برای انجام داریم و ترجیح ما این است که روی کیفیت‌سازی در فصل پیش رو تمرکز کنیم؛ اما قطعاً یکی از اهداف ما در آینده نزدیک لمس جام است و به آن امیدواریم.
قائم‌مقام باشگاه آناصنعت با تأکید بر این که مقامات باشگاه حمایتی تمام‌قد از مجموعه تیم فوتسال آناصنعت دارند خاطرنشان کرد: امیدوارم در فصل آینده کیفیتی به نمایش بگذاریم که هم هواداران آناصنعت و هم سایر فوتسال دوستان از تماشای آن لذت ببرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.