کد خبر : 244692
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 9:36
-

هدف ما قهرمانی نیست

کشاورز : تنها دو بازیکن بزرگسال در لیست داریم / گیتی پسند برای پنج سال آینده نیاز به تغییر زیادی ندارد/برای حضور دو تیم از ایران در آسیا مکاتبات انجام شده است

کشاورز : تنها دو بازیکن بزرگسال در لیست داریم / گیتی پسند برای پنج سال آینده نیاز به تغییر زیادی ندارد/برای حضور دو تیم از ایران در آسیا مکاتبات انجام شده است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نتایج مطلوب می‌خواهیم، اما هدف ما قهرمانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نتایج مطلوب می‌خواهیم، اما هدف ما قهرمانی نیست. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، هدف‌گذاری نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و می‌خواهیم به جوانان فضا دهیم تا پرورش پیدا کنند.

محمد کشاورز در رابطه با تمدید قرارداد خود با تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار کرد: حدود شش هفته مانده به پایان لیگ فصل گذشته، جلسه‌ای با هیئت‌مدیره باشگاه گیتی‌پسند داشتیم که دیدگاه‌های ما به یکدیگر نزدیک بود و قراردادم را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امضا کردم. جوان‌گرایی در تیم فوتسال گیتی‌پسند با موافقت همه همراه بود، برای نتیجه‌گیری نیاز به صبر و حمایت داریم، همیشه می‌خواستم چنین اتفاقی در گیتی‌پسند رخ دهد و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: سال گذشته در جلسه‌ای که با هیئت‌مدیره داشتم و هنوز تکلیف تیم برای قهرمانی مشخص نبود، مالک گیتی‌پسند گفت “اگر قهرمان شدید با یک تیم جوان به آسیا بروید.” جوان‌گرایی تصمیم آسانی نیست و تبعات خود را دارد، اما مدیران باشگاه گیتی‌پسند محکم پای آن ایستادند که من باور دارم تصمیم درستی گرفته‌اند و آینده تیم را تأمین کرده‌اند. تیم فوتسال گیتی‌پسند با بازیکنان جوانی که در اختیار گرفته است برای پنج سال آینده نیاز به تغییر زیادی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه ۸۰ درصد تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرده است، تصریح کرد: تنها دو بازیکن بزرگسال در لیست داریم، کار کردن با جوانان سخت است، اما لذت‌های خود را دارد. به صورت جدی و پرتلاش کار می‌کنیم. جا دارد از همکارانم و مسئولان باشگاه گیتی‌پسند تشکر کنم، امیدوارم در سالن‌ها لحظات خوبی را برای هواداران رقم برنیم.

کشاورز در خصوص تأخیری که به خاطر مسابقات تیم ملی در لیگ برتر فوتسال به وجود آمد، گفت: جزو تیم‌هایی هستیم که به‌موقع و با برنامه‌ریزی تمرینات را شروع کردیم. بدنسازی و مسابقات دوستانه را انجام داده بودیم و منتظر شروع لیگ بودیم که حدود ۲۵ روز به‌خاطر مسابقات تیم ملی فوتسال در رقابت‌های کافا، تأخیر به وجود آمد.

وی افزود: این تأخیر به ضرر گیتی‌پسند شد زیرا تیم ما کاملاً آماده بود و تمرینات فرسایشی را طی کردیم که احتمال آسیب در بازیکنان را بالا می‌برد، همچنین در تیم شاهد بی‌انگیزه شدن بازیکنان هستیم که با مشورت دیگر افراد زمانی از تمرینات را تعطیل کردیم تا شرایط بازیکنان از نظر روحی و روانی بهتر شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به اینکه چهار بازیکن از گیتی‌پسند در تیم ملی فوتسال حضور دارند، تصریح کرد: سعی کردیم تعامل خوبی با تیم ملی فوتسال داشته باشیم، اما این تعامل به ضرر ما شده است زیرا بازیکنان کلیدی خود را از دست دادیم، شاید تیم‌های دیگر به اندازه ما متزلزل نشدند.

کشاورز اضافه کرد: مخالف تعطیلی لیگ بودم، در یک مورد که جام ملت‌های به جای اسفندماه قرار است در فروردین‌ماه برگزار شود، فدراسیون نمی‌تواند کاری کند، اما چطور مسابقات کافا را در برنامه‌ریزی خود برای این فصل لحاظ نکردند؟ این مسابقه به اندازه‌ای مهم بود که به‌خاطر آن لیگ را تعطیل کردند، پس چطور در تقویم جایی نداشته است؟ مهدی تاج، رئیس فدراسیون طبق نامه‌ای که امضا کرده، قرار شده است تیم اصلی ایران را برای مسابقات کافا اعزام کند که ای‌کاش از روز اول این موضوع را به ما می‌گفتند. کامیانی در کمیته فوتسال انسان پرتلاشی است، اما این انتقاد را هم باید بپذیرد.

وی در رابطه با جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: حضور گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قطعی نیست، اما نامه‌نگاری شده است که دو تیم از ایران در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه گیتی‌پسند جزو برندهای معتبر فوتسال ایران است، اظهار کرد: برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نتایج مطلوب می‌خواهیم، اما هدف ما قهرمانی نیست. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، هدف‌گذاری نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و می‌خواهیم به جوانان فضا دهیم تا پرورش پیدا کنند.

کشاورز ادامه داد: در حال حاضر هفت بازیکن از تیم‌های پایه گیتی‌پسند در تیم بزرگسالان حضور دارند، سال‌های قبل چنین فضایی وجود نداشت و حتی بازیکنان نیمکت تیم از بازیکنان بزرگ بودند. تیم ما نیاز به حمایت دارد و امیدواریم هواداران با حضور در سالن‌ها به بازیکنان جوان ما روحیه دهند تا چندین سال یک تیم پرشور داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.