کد خبر : 244764
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 15:23
-

/رقابت‌های فوتسال کافا- تاجیکستان ۲۰۲۳/

شکست ایران مقابل ترکمنستان در گام اول/ جشنواره گل‌نزنی امیدها در دوشنبه

شکست ایران مقابل ترکمنستان در گام اول/ جشنواره گل‌نزنی امیدها در دوشنبه

تیم‌ملی فوتسال امید ایران با نتیجه ۲ بر یک مقابل ترکمنستان تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیدار تیم‌ملی فوتسال امید ایران که به همراه چند بازیکن زیر ۲۵سال راهی تورنمنت کافا شده است، در اولین گام در دور گروهی به مصاف ترکمنستان رفت.

تیم علی صانعی که به نظر هنوز در هماهنگی به سطح مطلوبی نرسیده بود، در نیمه اول در اوج در اختیار داشتن نبض بازی با فرصت‌سوزی‌های بیشمار با تساوی بدون گل راهی رختکن شد. 

 

در نیمه مربیان کار با تساوی دو تیم ادامه داشت تا اینکه اشتباه در بستن دیواره دفاعی منجر به گل اول ترکمنستان شد. تیم‌ملی که قبل از این گل دوبار دیگر دیرک دروازه ترکمنستان را به لرزه درآورده بود، این بار توسط علی اکرمی به گل تساوی رسید و پس از این گل نیز چندین گل مسلم را نیز از پای دیرک دروازه و موقعیت‌های تک به تک نزد تا ۲ دقیقه به پایان بازی غافلگیر شود. 

 

چرخش سریع فلنک ترکمنستان و پاس جذابی که روی سر راس این تیم فرود آمد ترکمن‌ها را به گل سه امتیازی رساند تا ادامه ناهماهنگی امیدها در بازی پاورپلی هم راه به جایی نبرده و بازی با همین نتیجه ۲ بر یک به سود ترکمنستان به پایان برود. 

 

تیم‌ملی امید ایران در این بازی جشنواره‌ای از گل‌نزنی را به نمایش گذاشت تا در پایان حسرت موقعیت‌های مسلم گل‌نشده خود را بخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سارا یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

خیلی دوست دارم متن طولانی گله و شکایت و توهین بنویسم ولی به ذکر چند نکته بسنده می کنم. یک . هیچ کشوری در دنیا تیم امید یا ب در فوتسال ندارد. دو. هیچ کشوری تیم امید به رقابت بزرگسالان نمی فرستد. سه. مسابقه رسمی است و باخت و امتیازش به عنوان بازی ملی محسوب می شود. چهار. آقای سرمربی قلان که بازیکنش را به تیم ملی نداد گفته بود تورمنت سطح پایین کافا. این هم همون بی کیفیت. پنج . شمسایی که مدام برزیل برزیل می کند اگر تعصب ملی داشتی جلوی این تحقیر را میگرفتی. شش. یاد شاهکارهای جوراندیرو افتادم که به اسم تیم امید و جوان گرایی چه باخت هایی به اسم ایران ثبت نکرد. هفت. امیدوارم این فضاحت و شیرکردن تیمهای ضعیف در نهایت منجر به انحلال تیم مسخره امید و ب و این چرندیات شود. برزیل هیچوقت با تیم دوم و سومش در مسابقه بزرگسالان شرکت نمی کند. خیلی نکات در مورد این فضاحت هست که دیگر حوصلم نمیکشه به جای پنج برد پرگل پنج فضاحت باید ببینیم. قهرمانی مبارک ازبکستان کشوری که لیاقت دارد تیم اصلی به مسابقه رسمی بفرستد.