کد خبر : 244822
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 8:59
-

بعد از دوران رضا ناصری، منتظر و ابراری‌نیا؛

رونمایی از گلر شورت‌پوش درون دروازه تیم‌ملی پس از سال‌ها (عکس)

رونمایی از گلر شورت‌پوش درون دروازه تیم‌ملی پس از سال‌ها (عکس)

تیم‌ملی فوتسال ایران پس از سال‌ها یک سنگربان شورت پوش را درون دروازه خود دید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال ایران در بازی روز گذشته خود در تورنمنت کافا گرچه تن به باخت داد اما با شهامت همیشگی مربی خود از نفراتی استفاده کرد که شاید تجربه اندونزی آنها برجسته‌ترین نکته تیم صانعی در تاجیکستان بود.

این تیم در اولین بازی خود از مجتبی نعمتی، سنگربان جوانش استفاده کرد که عملکرد متفاوتی داشت. اگر از گل دوم خاص و شوک‌برانگیز ترکمنستان بگذریم، این دروازه‌بان بر روی گل اول اسیر اشتباه بازیکنانش در بسته شدن دیوار دفاعی شد اما با در کنار هم قرار دادن سیوها، خروج‌ها و پاس‌های هوشمندانه، باید اذعان کرد که عملکرد نعمتی درون دروازه ایران آن هم در اولین بازی کافا قابل دفاع بود.

نکته جالب توجه در مورد این سنگربان آناصنعت قم، گلری با شورت بود که پس از دوران رضا ناصری به عنوان دروازه‌بان فیکس ایران و گلری نفراتی چون جواد منتظر و امید ابراری نیا در مقاطع زمانی کوتاهتر، سال‌ها در تیم‌ملی ندیده بودیم؛ آپشنی که حالا یکی از استانداردهای گلری فوتسال در سطح یک جهان است و به جهت بالا بردن توان استفاده از پا در بازی با توپ اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

فیلگوش مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی امید اهتمام ویژه‌ای بر تغییر در شکل بازی گلرها در سطح تیم‌ملی دارد و به همین خاطر نیز هیچ یک از گلرهای ایران در تورنمنت کافا از شلوار دروازه‌بانی استفاده نمی‌کنند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

پسر دایی عزیزم هر جا هستی موفق پیروز باشی
مجتبی پارسا پور